Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1118
Hei.

Problemet mitt er Fallout 3 New Game loading. Når jeg velger "New Game" på Fallout 3 tar det et par sekunder med loading før Windows feilmeldingen; Svarer ikke, kommer.

Min maskin:
PCU: Corsair Powersupply 400W
CPU: Intel Core 2 Duo E8400
Motherboard: MSI P45 NEO-F P45 1600FSB
Memory: Kingston DDR2 HyperX PC6400 2GB
Harddrive: Seagate Barracuda 7200 500GB
Graphic Card: ASUS Radeon HD 4670 1GB GDDR3
Windows Vista Ulitmate 32 bit.
Sist endret av Phosphor; 29. juli 2009 kl. 00:47.
reinnstaler fallout
fjern reg filene eller oppdater den
cracka?
Phosphor's Avatar
Trådstarter
55 1
Nei, det er ekte. Jeg sletter - installerer - uppdater. Takk for svar. Skal se om det hjelper.
Sitat av Phosphor Vis innlegg
Nei, det er ekte. Jeg sletter - installerer - uppdater. Takk for svar. Skal se om det hjelper.
Vis hele sitatet...
slett temp filene også itilfelle det er noen fallout filer der og ta sikkerhetskopi av savefila
Sist endret av lucifer92; 29. juli 2009 kl. 00:53.
Phosphor's Avatar
Trådstarter
55 1
Okei. Ja, prøver å installere nå, men det tar fort 1-2 timer. Men, takk igjen.

Men, et spørsmål; Er temp filene slettet når jeg har avinstallert det, og slettet Fallout 3 mappen? Eller er de et annet sted?
Sist endret av Phosphor; 29. juli 2009 kl. 01:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ok si ifra om det er problem vist det ikke virker ta ccleaner og fjern fallout det er nok den raskeste metode
Sist endret av lucifer92; 29. juli 2009 kl. 01:09.
Phosphor's Avatar
Trådstarter
55 1
Hehe... Okei Takk takk. Skal ikke spørre om mere, før jeg har prøvd det igjen Takk
Sitat av Phosphor Vis innlegg
Hehe... Okei Takk takk. Skal ikke spørre om mere, før jeg har prøvd det igjen Takk
Vis hele sitatet...
ccleaner sletter temp filene
har du patchet til siste versjon?

hvis du har det kan du fortsatt prøve å laste ned den uoffisielle patchen på
www.fallout3nexus.com

finner den blant de 10 øverste når du går in på Topp 50.
Patch 3.0 tror jeg den heter.

Siden er forøvrig en fantastisk side for modding av fallout 3. gjør gleden av å spille fallout mye større.
anbefales.
Phosphor's Avatar
Trådstarter
55 1
Takk ! Den skal jeg laste ned
Tusen takk.
Sist endret av Phosphor; 29. juli 2009 kl. 01:20.
du må lage en bruker der for å få lastet ned, men det er enkelt og gratis.
da får du også tilgang til forumet de har. det er et bra forum der det er my hjelp å få.
bruker det selv.
Phosphor's Avatar
Trådstarter
55 1
Okei ;D Tusen takk ! Håper det hjelper !

Jeg fant ikke Patch 3.0 ... Kan du sende meg link?
Sist endret av Phosphor; 29. juli 2009 kl. 01:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
her er linken:

http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=3808

hadde ikke noe med 3.0 å gjøre i det heletatt.
Phosphor's Avatar
Trådstarter
55 1
Hehe... Tusen takk ! KvalitetsPoeng til deg.

Men, problemet mitt nå, er at jeg ikke har fått email enda. Altså jeg har ikke fått email fra www.fallout2nexus.com etter registreringen.
Sist endret av Phosphor; 29. juli 2009 kl. 10:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
du mener vel fallout3nexus?
kan ikke huske om jeg fikk en e-mail eller ikke. prøv å logge deg på har en mistanke om at jeg ikke fikk noen mail.
hvis det ikke funker venter du litt til.

i verstefall lager du en ny e-post konto på gmail og bruker den til en ny registrering.
Problemet er vel at du har en såpass bra pc at den innser hvor dårlig fallout 3 er, så den vil ikke spille det. True story!
Phosphor's Avatar
Trådstarter
55 1
Ja, unnskyld, jeg mener fallout3nexus :P Men, det funker ikke å logge inn uten å ha registrert e-mail'en min. Så jeg skal prøve å lage en ny, og prøve på nytt Men, det er vel sånn at jeg skal først laste ned Fallout 3 , også laste ned den nye patch'en ?
Btw, lol Defqon ;D

Nå funker det Sorry for å bare snakke tull om at det ikke funker og sånt.
Sist endret av Phosphor; 29. juli 2009 kl. 17:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
last ned alle de offisielle før den uoffisielle patchen.
og begynn å mod på fallout 3. da vil self Defqon synes at det er gøy.
Phosphor's Avatar
Trådstarter
55 1
lol, det funker ikke ! Jeg HAR registrert, men når jeg skal laste ned filen, så står det bare Uh oh! Something bad happened ... You have not validated your email address yet. Og jeg har registrert !! -.-
Sitat av Phosphor Vis innlegg
lol, det funker ikke ! Jeg HAR registrert, men når jeg skal laste ned filen, så står det bare Uh oh! Something bad happened ... You have not validated your email address yet. Og jeg har registrert !! -.-
Vis hele sitatet...
Spam-mappen?
Dark0ne | 05:25, 25 July 2009 | 15 Comments | [ Add comment]
There is currently a big issue with the forum server which is preventing new registrations and forum posts (including file comments) from going through. At the moment the server is giving the same read-only error the FO3Nexus file server was giving a week back which required a hard drive replacement, so I'm busy backing up all the data and will be in contact with my server provider soon.

This is definately an unlucky month, I'm glad it's ending soon.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Kanoner; 29. juli 2009 kl. 18:11.
bare slik at du vet det.
når du er medlem av fallout3nexus er automakisk medlem av www.tesnexus.com Oblivion sin modde side.
siden Oblivion er eldre enn Fallout er er mange flere mods på den siden. og det er utrolig my bra å få tak i.