Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 967
I går så jeg på Space Oddity videoen av David Bowie på youtube (det øverste ressultatet), men når jeg skulle se på den i dag så kom meldingen: "This video is not available in your country due to copyright restrictions." Hva faen? Er det noen nye syke greier som har kommet? Jeg er ikke så mye på youtube, så kan hende det bare er jeg i hele verden som ikke har fått det med meg, men alike vel... Hva er dette? Hvorfor og når kom det? Er det noen måte å trike og mikse med IP'en sin sånn at youtube tror jeg kommer fra et annet land eller noe lignende?
Er vel noe som ikke skal lanseres her til lands ennå da vel. Jeg har også fått den meldingen et par ganger. Gjelder stort sett kommersielle "stjerner".
Pumazz's Avatar
Trådstarter
Den har jo ligget på youtube i 3 år, og jeg har sett den MANGE ganger, men nå skal jeg pluselig ikke se den lenger? Den er jo fra 4. november 1969. ikke akkurat en nyhet. DET ER JO SNART 40 ÅR SIDEN!!! Ikke lanseres her enda!? hva er det for noe?!!? O.o
Sist endret av Pumazz; 16. juli 2009 kl. 21:30. Grunn: fordi jeg kunne
Sansylig vis at plateselskapet nettopp har claimet copyright så ..ja.. ville tippe det.?
Ha ha. De har vel ikke lyst til å vise den til nordmenn da.

De har sikkert sperret for iper fra norge. Se om du kan finne den på en annen måte. Er vel flere videoer med samme klipp?
Pumazz's Avatar
Trådstarter
jo, men jeg vil se den nå... på youtube...
hidemyass.com funker phet
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
Hei, http://www.youtube.com/watch?v=ssnxo4lNp8w&feature=fvw denne funker hvis du fortsatt vil se den
Sitat av Pumazz Vis innlegg
jo, men jeg vil se den nå... på youtube...
Vis hele sitatet...
Så se den nå på youtube.. http://www.youtube.com/watch?v=ssnxo4lNp8w&feature=fvw
Du får denge litt på pcen din og banne litt. Kan hende det funker!
Pumazz's Avatar
Trådstarter
Sitat av ass-beer Vis innlegg
Hei, http://www.youtube.com/watch?v=ssnxo4lNp8w&feature=fvw denne funker hvis du fortsatt vil se den
Vis hele sitatet...
joa... men det er ikke nøyaktig den samme... altså det er samme klipp, men det er ikke den samme videoen... jeg vil se den videoen som ikke går... den er helt lik, men jeg vil si den fordi den ikke går...!

Sitat av bækkslæsj Vis innlegg
Du får denge litt på pcen din og banne litt. Kan hende det funker!
Vis hele sitatet...
Ja, men da blir den lei seg

EDIT: faktisk er det bevist at datamaskinen (harddisken) går tregere akkurat i det øyeblikket du skriker til den pga. vibrasjoner og sånt :P
Sist endret av Pumazz; 16. juli 2009 kl. 21:42. Grunn: tillegg
Pumazz's Avatar
Trådstarter
Sitat av ass-beer Vis innlegg
Vis hele sitatet...
det var så mye drit og møkk av reklame der...
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
det blir det hvis du skal se den med copyrights på da må man overleve litt reklame :P
Sist endret av ass-beer; 16. juli 2009 kl. 21:49.
Sitat av Pumazz Vis innlegg
joa... men det er ikke nøyaktig den samme... altså det er samme klipp, men det er ikke den samme videoen... jeg vil se den videoen som ikke går... den er helt lik, men jeg vil si den fordi den ikke går...!
Vis hele sitatet...
Say no more.
Amerika har skjedd med Youtube. Grådige rettighetseiere som vil ha pengene sine!
Pumazz's Avatar
Trådstarter
Sitat av flexd Vis innlegg
Amerika har skjedd med Youtube. Grådige rettighetseiere som vil ha pengene sine!
Vis hele sitatet...
usj, usj og atter usj!