Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 537
Jeg har lastet ned både Trial og Full Game unlock fra PS Store, men lurer på om jeg har fått installert full game unlock skikkelig, for til nå har jeg kun spilt to maps; Wake Island og Iwo Jima.
Er dette et tegn på at jeg fortsatt sitter med Trial-versjonen eller er det rett og slett ikke flere maps? Ville trodd at jeg skulle fått flere maps til 100 kroner, men jeg testet aldri Trial-versjonen før jeg kjøpte fullversjonen, så jeg vet ikke om det har skjedd en eventuell forskjell.
Hvis det ikke står "time remaining" eller noe sånt nede i høyre hjørne på hovedmenyen, så har du fullversion.
Kartene er: Iwo Jima, Wake Island og Guadalcanal, pluss ett fjerde som unlockes etter 43.000.000 comunity kills
Sist endret av nZaal; 13. juli 2009 kl. 15:35.
Du har nok fullversjon, om du har kjøpt det. Oppgraderer seg automatisk, trenger ikke instalere noe mer om du har instalert trial.

Ang. maps så er det sånn som nZaal sier.
Sist endret av Volch0k; 13. juli 2009 kl. 15:44.