Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1056
Har nå instalert, og avinstalert diablo 2 opptil flere ganger, og får samme beskjed hvergang.. Game.exe not found.... -.-

hjelp?
Når er det du får feilmeldingen? Under/etter installasjonen?
Har diablo 2 fungert på PCen din før?
Har du en (lovlig,) fungerende CD du installerer fra?
Hvilket OS kjører du? har du selv prøvd å finne game.exe å kjøre den derfra istede for autokjør fra cden?
Trådstarter
82 8
Har helt lovlig diablo 2, kjøpt i butikken.
Jeg får feilmellingen når jeg starter diablo...
"Cant find game.exe" blablabla.


Edit: Kjører xp
Sist endret av Snutta; 30. juni 2009 kl. 21:02.
Har du den nyeste patchen? Den nyeste patchen, versjon 1.12a, finner du her: http://us.blizzard.com/support/artic...ategoryId=2717

Har du prøvd å gå til der game.exe fila ligger (feks c:\programfiler\diablo II\), og høyreklikke på game.exe, og så stille inn kompabilitetsmodus til noe annet enn XP?
Sist endret av Grimdoc; 1. juli 2009 kl. 23:37.
Trådstarter
82 8
Virker fortsatt ikke, finner ikke game.exe, henta den fila fra en annen pc, men vil fortsatt ikke finne den.
Har satt den til å kjøres som, 98,xp, me, 2000 osv... men vil ikke.
Kan det ha noe med antivirusen min å gjøre?
Har kaspersky trail verson...
Trådstarter
82 8
Ok, da vet jeg hvorfor ikke virker. Det er antivirusen.
Så da får jeg kløne med den, om ingen er kjent med den?
Om du henta "game.exe" fila over fra en annen pc kan det også være registry problemer.
Samme skjedde med meg når jeg førte over d2 fra min server pc, jeg måtte legge til InstallPath i regedit for å
få spillet til å kjøre. Har også skjedd med andre programmer.

HKEY_Local_Machine > Software > Blizzard Entertainment > Diablo II > InstallPath (f.eks) "C: \Program Files\Diablo II"
Sist endret av kSharp; 3. juli 2009 kl. 22:01.