Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 810
For dere der som nå sitter hjemme å kjeder dere fordi dere ikke har noe å spille kan jeg virkelig anbefale Warhammer Online- Age of Reconing.
Spillet er basert på Gamesworkshop's fantasiverden Warhammer. Spillet har rå grafikk, TØFFE rustninger, nye å raser og classes, og et nytt revolusjonerende RvR(PvP) system. Og selvfølgelig masse morsomme quests.
I tilleg har det noe som heter PQ- Public Quests, der spillere kan gå i lag å gjøre en historie/quest, og jo bedre man gjør det jo bedre blir premien!
Minuset er at det koster 150kr pr mnd hvis du kjøper game card, og 100kr med kreditt kort.

Et fantastisk Online spill som VIRKELIG kan anbefales for fantasy fans!
hehe :P
jeg kjøpte det og spilte det i noen måneder, og jeg vil si at det var ett meget friskt vindpust i forhold til wow og lignende, da jeg har spilt de fleste MMO's :P

men nå har jeg da sluttet med slike spill, siden det ikke lønte seg lengre for meg :P
er det blitt noe bedre siden de releasa det ? da jeg spilte kom jeg til level 28 og det sugde.

- Ingen folk i høyere zones
- Castle sieger er gøy 2-3 ganger
- Du kan ikke velge hvilken vei du vill levle (Grinde /Quest eller PVP)
- Alt får liten Kø på BG
- Drittdårlig World PVP
- Kjedelige Classes.
enig, ikke enda noen som kan måle seg med WoW
Ja, det sugde da det kom ut, men nå er det virkelig forbedret
kan du forklare litt hvordan det er forbedret istedenfor og bare si at det er forbedret?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Toadftw Vis innlegg
er det blitt noe bedre siden de releasa det ? da jeg spilte kom jeg til level 28 og det sugde.

- Ingen folk i høyere zones
- Castle sieger er gøy 2-3 ganger
- Du kan ikke velge hvilken vei du vill levle (Grinde /Quest eller PVP)
- Alt får liten Kø på BG
- Drittdårlig World PVP
- Kjedelige Classes.
Vis hele sitatet...
Begynte å spille dette spillet for drøye 5-6 måneder siden, og må si at jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i det du skriver.

-Det er nå MASSE folk i høyere zones, det er ikke så rart heller, siden spillet har vært ute en stund nå og folk har fått levela godt opp.

- Det blir gjort endringer til Castle Sieges /keep taking nesten hele tiden. vi kan nå oppgradere keepene og siege weapons. Det går til og med rykter om at siege weapons som vi ser på cinematic trailer (slike trapper osv, sånn som på filmen lord of the rings) skal også bli tatt i bruk i spillet. Dessuten kan jeg legge til at t2 (samt noe t3) keep takes suger. Grunnen ligger i at folk ikke helt hadde noen god taktikk. Har vært med i utallige keep takes der det bare foregår masse "zergin" ( når spillerne ignorerer alt som har med teamwork å gjøre, og ender opp med å dø gang på gang). Men, finner du deg et godt party/warband, så er Keep taking faktisk utrolig arti! Det artigste etter min mening, er å defende et keep da.

- Forstår ikke helt hva du mener om at du ikke kan velge hvilken vei du vil lvl på gjennom public quests, pve eller pvp.... For saken er at du kan lvl på alle måter! Det vil si at du får xp for å drepe andre spillere (pvp), og personlig så hater jeg pve i alle slags spill - og har derfor levelet opp til rank 36 på omtrent bare pvp! En god blanding, vil jo kanskje være den beste måten å spille på. Saken med warhammer er ikke å levle så fort som mulig (som wow, der spillet ikke begynner ordentlig før level 80), men at man skal ta seg tid til å utnytte hver og en level! du kan helt i fra lvl 1 begynne å pvp'e, noe som er arti å se tilbake på når du pvp'er i rank 36 med en god del flere skills:P

- Alt for liten kø på BG? fatter faktisk ikke helt hva den forkortningen står for en gang. Har aldri hørt den. Men, tanken kan være at du mener scenarios (eller lignende Battle grounds fra wow). Dette er også mektig forberedet. De har fjernet mange av de lav befolkede serverende og latt spillerene få overfør characterene sine til utvalgte servere. Slik har det oppstått flere folk på de serverne som er igjen, og ergo så er det omtrent ikke noe kø på Scenarios lengre. De popper opp til 9-10 ganger i timen til meg.

- Vell, dårlig rvr? Her mister jeg helt grepet. Det er jo faktisk dette som er konge med spillet! på RvR områdene, er det nå ALLTID krig! om du er sugen på å drepe noen andre, så er det bare å springe ut, finne party og brilijere på kampslettene!

- Kjedelige classes? Kan tilføye at de har lagt til noen flere classes fra releasen da. Som feks Choppa og Slayer! som er ganske fete klasser

Det ser faktisk ut som første inntrykket ditt av spillet (ved tidlig release) er ganske ødelagt grunnet dårlig populasjon og masse bugs. det er viktig å ikke glemme at alle spill er slik ved release, og da tenker jeg også på WoW som var etter min mening helt forferdelig ved release.

Jeg anbefaler deg å prøve dette igjen, nå som det er mye nytt og flere folk som spiller, tror jeg absolutt at du vil få en ny og knallgod opplevelse av spillet

I alle fall om du er gira på PvP