Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 867
Noen som vet hva den første skiva til Eminem heter?
Ikke The Slim Shady LP, men den aller første han ga ut som undergroundthug med D.R.E..?

Noen som vet om denne plate er noe en forholdsvis bra platebutikk har liggende?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
"Slim Shady"?
det er vel ikke Infinite eller Slim Shady EP ?
Hva den første platen til Eminem var er noe de "lærde" fortsatt strides om. Før Slim Shady LP kom ut, ga han ut Infinite (gigantisk flopp) og Slim Shady EP. Så vidt jeg vet var ikke Dre med på Infinte. Muligens var han med på SS EP.

Anyways : Alt Eminem ga ut før the Slim Shady LP er gått ut av trykk for lenge siden, noe som betyr at du enten må kjøpe brukt over nettet eller i en 2nd-hand-sjappe.
Nope! Kjøpte Infinite på vinyl for ikke lenge siden. Fikk den på So Real records i Oslo, og den er også å finne på nettet. Den har ikke noe med Dre å gjøre, men er produsert hovedsaklig av Bass brothers. Det er noe moro der, men ikke veldig bra.
Must for fans da selvfølgelig...
Det finnes folk som nærmest "spekulerer" i vinyl. Kjøper inn mange exemplarer og bare eier de liksom. Venter til de blir gammel og til folk betaler i dyre dommer, før de selger de. På Apollon i Bergen mente fyren i kassen hvertfall at Infinite og the SS EP var ute av trykk. De pleier å ha peiling på sånt..

offtopic : Sender So Real plater i posten eller må man innom butikken? Skulle gjerne ha bestillt noe derfra, høres ut som en meget fet butikk..
Opprinnelig postet av TeQniC
Noen som vet hva den første skiva til Eminem heter?
Ikke The Slim Shady LP, men den aller første han ga ut som undergroundthug med D.R.E..?

Noen som vet om denne plate er noe en forholdsvis bra platebutikk har liggende?
Vis hele sitatet...
lbum blant mine eminem mp3 er som er kalt "Off The Wall" og ei som heite "Fucking Crazy"
Men om dette er reel album navn veit eg ikkje. Det einaste eg veit er at mp3 i desse mappene er Eminen songer, som ikkje er på SSLp MMlp Eller Eminem show.

Sanger på "off the wall"
Eminem - 01 - Fuck You (Lab Rat Remix).mp3
Eminem - 02 - Dead Wrong (Remix).mp3
Eminem - 03 - Off The Wall.mp3
Eminem - 04 - If I Get Locked Up Tonight.mp3
Eminem - 05 - Stir Crazy.mp3
Eminem - 06 - Tylenol Island.mp3
Eminem - 07 - Hellbound.mp3
Eminem - 08 - Shit On You.mp3
Eminem - 09 - Rush Ya Clique.mp3
Eminem - 10 - It's Murda (Cable Guy Remix).mp3
Eminem - 11 - Murder, Murder (Unreleased Version).mp3
Eminem - 12 - Thug Luv (Remix).mp3
Eminem - 13 - Our House.mp3
Eminem - 14 - The Kids.mp3
Eminem - 15 - We Shine.mp3
Eminem - 16 - Turn Me Loose.mp3

BUT REMEBER EG HAR IKKJE PEILING PÅ EMINEM
The kids og Turn me lose er nesten nye sanger. De kom ut da South park- bigger longer and uncut. Da hadde eminen laget Slim shady LP, tror ikke det er den første skiva
Off the Wall og Fucking Crazy er rene mp3 album som ble distribuert med cover og hele pakka. Kunne laste ned om zip fil.

Tror dessverre ikke So Real sender ut plater, men det finnes jo masse bra nettbutikker... Og mye billigere i utlandet. Vi er ikke en del av EU så vi får tilbake VAT'n når vi bestiller også...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Første albumet til Eminem heter: Infinite !

Eminem - Infinite (1995)
Track Lyrics
1 Infinite
2 W.E.G.O. (Interlude)
3 It's OK
4 313
5 Tonight
6 Maxine
7 Open Mic
8 Never 2 Far
9 Searchin'
10 Backstabber
11 Jealousy Woes II
Sist endret av dingo; 27. februar 2003 kl. 02:16.
Master debater
Dekilaz's Avatar
...og med god grunn ble den en flopp også...
Ørlite gammel post men... og at førstalbumet heter infinite var vi vel ganske enige i.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Infinite er det første albumet til Eminem, ja. Hva demotapes o.l. angår aner jeg ingenting.

Men seriøst, Marshall Mathers LP og Slim Shady LP er definitivt det beste han har gitt ut hittil, og Infinite er på ingen måte i samme klasse som disse.

Sjekk ut allmusic.com for å få raskere svar på liknende spørsmål