Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 983
Jeg skal lage en webside hvor folk kan stemme på bilder fra webstedet via SMS, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg må lære meg for å kunne lage en slik tjeneste?

Det andre jeg har tenkt meg, er en tjeneste hvor folk kan laste opp bilder til nettstedet mitt via MMS o.l. men også her må jeg få litt hjelp med hva jeg må lære meg. Hvilket programeringsspråk jeg må lese på osv.

jeg har tatt en titt på http://no.fortumo.com/ og de tilbyr noe saker, men er ikke sikker på om det de tilbyr er det jeg leter etter. Noen som kan gi et par hint?

Jeg har også sett på denne siden http://www.livebox.no/ . De tilbyr noe lignende det jeg er på utskikk etter med tanke på MMS tjenesten.

Uanset visst noen kunne ha forklart litt kort og brutalt noe basis ting på hvordan jeg kan lage en SMS tjeneste og MMS tjeneste på egen hånd hadde det vært kjempe fint?!!

Visst jeg har forklart meg litt uklart, SPØR MEG??!!
Sist endret av slask1; 23. mars 2009 kl. 10:25.
3xt4cy: Om du ikke forstod språket i innlegget så tror jeg det er du som må lære deg norsk. Det er ikke vits å slenge ut slike kommentarer.

Det er fint du er interessert i å lære slask1. Men å lære seg et programmeringsspråk tar lang tid og krever enormt med tålmodighet. Ofte er det lettere å bruke tjenester som allerede er lagt ut. Det er sikkert noen her på nff som vet om noen gode linker for slikt.

Lykke til
Sist endret av InsomniA; 23. mars 2009 kl. 12:16. Grunn: legge til navn i innlegget
Trådstarter
47 0
Sitat av InsomniA Vis innlegg
3xt4cy: Om du ikke forstod språket i innlegget så tror jeg det er du som må lære deg norsk. Det er ikke vits å slenge ut slike kommentarer.

Det er fint du er interessert i å lære slask1. Men å lære seg et programmeringsspråk tar lang tid og krever enormt med tålmodighet. Ofte er det lettere å bruke tjenester som allerede er lagt ut. Det er sikkert noen her på nff som vet om noen gode linker for slikt.

Lykke til
Vis hele sitatet...
Ja jeg har lyst å lære meg litt forskjellige dataspråk. Men som navnet mitt her på forumet sier, jeg er slask Eneste jeg kan er HTML (som selfølgelig alle andre også kan), men som 3xt4cy skrev over så burde jeg lese litt javascript og det skal jeg gjøre så får vi se hvordan det går

Men linker til mer hjelp ang det jeg spurte om øverst på siden hadde vært supert!!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du tenger bare lage en mailadr på servern din som feks:
brukerne sender mms bilde til e-post adr i stedet for til feks 1965 osv
Videre så får du for 470 kr i mnd en avstemmingstjeneste som folk kan stemme frem bildene dine.
Deretter kan dere legge bildene ut på web manuelt (evt. kan sikkert en programmerer skrive en rutine for å automatisere dette).
http://teleteknologi.no/