Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1397
Hei! Tok dette bildet på Gardemoen rundt juletider i fjor. Hadde helt glemt det, før jeg fant det på harddisken for noen dager sider. Kanskje ikke det beste bildet sånn fototeknisk eller noe, men en liten påminnelse til dere som er bundet til en uke kjedsomhet, i regi av familie, forkledd som hyttekos:

Du har all verdens tid.

http://fc48.deviantart.com/fs45/i/2009/099/8/0/Time_by_loffe123.jpg
Sist endret av loffe; 10. april 2009 kl. 23:16.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Et bilde med godt utganspunkt, men jeg syntes det tar seg bedre ut hvis du fjerner noe av det forstyrrende elementet på venstre side.

Noe som dette;
http://bildr.no/thumb/386820.jpeg
Sitat av daimeno Vis innlegg
Et bilde med godt utganspunkt, men jeg syntes det tar seg bedre ut hvis du fjerner noe av det forstyrrende elementet på venstre side.

Noe som dette;
http://bildr.no/thumb/386820.jpeg
Vis hele sitatet...
Det der ble mye bedre, likte bildet godt.
Ja, det ble langt flottere og mer behagelig å se på uten for mye av det støyende i venstre bildekant. Jeg liker bildet, heldig fangst av uttrykket til fyren. Det er en veldig god steming og ro i bildet!
vet denne stakkars mannen at han er på internett da?
Tipper han ikke vet hva internett er en gang jeg :P
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg klarer ikke å forbinde bildet med bildetittelen.
Synes han ser veldig rolig der han sitter med kaffekoppen sin.
Jeg synes også det var en noe merkelig bildetittel. Jeg ser ensomhet i bildet, eller isolasjon (uten at det nødvendigvis må være noe negativt), men hvorvidt vedkommende har indre ro eller ikke gir bildet veldig lite inntrykk av...

Men et bra bildet er det uansett
Indre ro? Ser ut som han sitter og driter på seg. Men bildet var bra.
loffe's Avatar
Trådstarter
Bildetittelen er litt subjektiv og preget av det jeg husker av situasjonen. Han satt der med kona si helt til hun gikk for å hente noe. Så satt han bare der, veldig rolig, mens folk trasket forbi.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Synes det ser ut som en stilig kar med mye livserfaring som sitter og funderer.

Likte bildet ene og alene på grunn av posituren og uttrykket du klarte å fange av mannen.
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
liker bildet veldig godt, liker kontrastene mellom hun som sitter bak han karen. Hun ser ut som strever med noe papirer virker litt stressa... mens han sitter der med kaffen sin og er helt rolig, og uttrykket du klarte og fange av han var konge =D
Flott dybdeskarphet! Hvor lav kan blenderen din gå ?
loffe's Avatar
Trådstarter
Sitat av OracIe Vis innlegg
Flott dybdeskarphet! Hvor lav kan blenderen din gå ?
Vis hele sitatet...
50mm med blender på 2,4