Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 679
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Begynner nå å bli lei av innse at telefonene jeg kjøper ender opp med å være søppel, så nå skal jeg gå for litt grundigere research før jeg handler.

Det absolutt viktigste kravet er at den må være kjapp. Jeg blir tullete av å sette å vente på menyer og andre funksjoner som lagger. Hva er det egentlig som er løsningen her? Synes både Nokia sine Symbian-telefoner, SE k850 og HTC-modellene virker som noen har tømt sirup i de..

Tastaturet må være kurant å skrive sms/mail med, gjerne mens jeg kjører. Da utgår kanskje alle touchmodeller, eller?

Også fint med telefoner som faktisk ikke trenger firmwarebytte hver måned for å bli kvitt bugs.

Ting som ikke er absolutt, men foretrekkes:
Fordel med ett kamera som tar kurante bilder, 5mp-kameraet på k850 var helt kurant - bare synd at blitzen levde i en annen dimensjon enn resten av optikken. WLAN er også fint.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Hva med iPhone? Den har jo alt, og jeg klager ikke på at den er treig. Kamera er ikke noe å skrive hjem om på den, men den har som sagt alt. Så skal det vel komme ny hardware til den i sommer, så hvem vet hva som kommer. Ser nå at du gjerne skal skrive sms/mail mens du kjører, så da er jo dette bare bambus. Men slik er igjen ikke lov.. Fy fy
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
hmm, tenkte litt på Nokia N95 jeg...
Min far har en slik og den er mere enn kurrant til sms i bilen virker det som XD
bra kamera (trur det er 5 mp) wlan mulighet, ikke treg etter det jeg har hørt.

-Ass-Beer-
Sist endret av ass-beer; 9. april 2009 kl. 00:47.