Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 495
Hei, fant ikke noe på google eller her på forumet om dette, så ;

Finnes det et program som lar meg slette meldinger permanent, slik at de ikke kan bli gjenopprettet ved recovery? Har forøvrig Nokia N95.

Beklager om det er feil forumkatergori, fant dog ikke noe som virket mer logisk.
Kanskje SecureMe er noe for deg?

With Secure Me, you can rest assured that your device is safe and secure. Secure Me will automatically lock the device (both screen and keyboard) on any unauthorized SIM change. This renders the device completely useless to the thief or finder of your device. Secure Me also features remote SMS commands which can allow you to lock the device down remotely, hide or delete information such as contacts, SMS’s, photos, videos and more. You can even be informed of the SIM change along with the SIM details to help locate the thief, as well as any device activity via SMS to up to three secondary numbers of your choosing.
Vis hele sitatet...
Også har man Secure SMS...

With Secure SMS software every text message is encrypted with AES 256 encryption algorithm. Messages are encrypted during transfer and retain encrypted on the mobile phone. Without knowing the correct password it won’t be possible to read it.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Turbolego; 7. mars 2009 kl. 10:26.