Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 837
Har en liten ting jeg lurer på,
har en playstation 3 60gb, den modellen som spiller ps1/2 spill, har minnekortleser og 4 usb porter.

I det siste har jeg hørt rykter om at denne er veldig populær, og siden man ikke får tak i ps3 som støtter ps1/2 spill lenger, kan man selge de for veldig mye??

På f.eks qxl, hva tror dere det er mulig å få for den?

har bare en trådløs kontroll og spillet heavently sword, det andre som fulgte med klarte jeg å miste litt etter litt igjennom to flyttelass

edit: mente playstation 3 i topic
Sist endret av MoFo; 29. januar 2009 kl. 20:24.
Uten at jeg vet med sikkerhet så har jeg hørt rundt 5000-5500 kr, dette er bare hva jeg har hørt da.
Lefdal solgte denne maskina for 9000 en periode, men det var nok bare lokalt.

Ellers tror jeg du burde vente med å selge den. En slik ps3 kan nok få en mye større verdi hvis du venter noen år. Enhver samler ville hatt den der om massevis av år ville jeg tro.
Selg den fort som faen. Jeg gir deg 2000!!!
xD. Tror ikke du får solgt den med fortjeneste. På en annen side kan du kanskje få solgt til over det en 80gb koster og sitte igjen med en liten slump pnger. Ville allikevel foreslå at du beholder den av to grunner:
1) Blu-Ray kommer slakte DVDen om ikke lenge
2) Du kan om noen år selge den for mye mye mer.
Hva hvis fremtidige ps3er kommer til å få den funksjonen som hans har bare ved et klikk da?
Sitat av Noes Vis innlegg
Hva hvis fremtidige ps3er kommer til å få den funksjonen som hans har bare ved et klikk da?
Vis hele sitatet...
Lite sannsynlig i og med at de ble tatt av produksjon på grunn av at de var for dyre å produsere.
På Finn.no har det vært 60GB-modeller til godt over 6-7000kr
6-7000 er lett mulig
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det er sant at de 60 gb versjonene ligger på finn.no for 6-7000 kr (for bare konsollen), men en og annen gang så dukker det opp noen knallgode tilbud!

Fikk nettopp tak i en ps3 (60gb, 1 generasjons ps3'en) +9 spill til bare 5500 kr!
Så, er bare å være på utkikk