Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 495
I går når jeg kom hjem fra et LAN skjedde noe rart. Jeg koblet opp dataen og slo den på. Alt så ut til å fungere som det skulle. Logger meg inn i WinXP med min konto. Alle lydene kommer, jeg kan bevege muse pekeren, jeg kan trykke CTRL+ALT+DEL og overvåke alle prossesser som blir kjørt osv. men det kommer ikke opp noen desktop..... noen som vet hva det kan komme av ? akkurat det samme skjer når jeg logger meg inn i de forskjellige sikkerhets modusene. jeg har prøvd å rulle tillbake til de siste innstillingene som fungerte uten forandring. Trenger hjelp. *iiikkkk*
Hm.. Ikke noen ekspert på XP akkurat, men det skal være explorer.exe som er desktopen. Ikke iexplore.exe, det er Internet Explorer.
Bruker ikke XP, men kan man ikke kjøre explorer.exe fra task manager? Det burde fikse det...
Jeg opplevde dette tidligere, og fant ut oppstarten gikk ok hvis jeg ventet med å logge meg inn til alle services hadde starta opp... Altså, vent på logon-bildet til hd'en ikke jobber mer før du logger inn.
original reprint
xaff's Avatar
CTRL+ALT+DEL
Oppgavebehandling
Fil > Ny oppgave (kjør)
"explorer.exe"
Giddyapp!
Psyc0re's Avatar
Trådstarter
hmm funket ikke men nå har jeg lagt inn win2k og skal ta backup av det jeg skal spare på og så skal jeg formatere for 3 gang på 2 uker. arg jeg hater data .... det som er spess irriterende er at det ike er feil som jeg har direkte forutsaket, men heller litt random problemer. hadde det vært min yskjerrighet el. som hadde fucket så hadde jeg ikke hatt noen andre og skylde på enn meg selv nå har jeg ikke noen å skylde på ugh .. sikkert ingen som forstår... men arg stikke å drikke! bay bay