Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2439
Nå har endelig Combat Arms kommet til Europa. Combat Arms er et gratis online FPS spill, som jeg vil anbefale på det sterkeste.

Link: http://combatarms.nexoneu.com/NXEU.aspx?PART=/Main

Ville bare informere allmennheten om dette, siden det er et grisefett spill.
Det spille var sinnsykt fett

Noen av det bedre jeg har spilt i det siste. Minner om COD 4/5. Ranks, får penger til å kjøpe våpen og gear
har det er kult og grafikken er ikke så ille til å være gratis spill så er det veldig bra
å dette har jeg virkelig sett frem til
Kult spil, men virker som at hitbokser og lagg ikke er helt bra.

Kan også virke som at utviklerne har noe e-money greier man kan bruke "inne" på spillene.
Regner med at spille er laget slik at man må brenne av litt cash for å ha våpene lenge osv.
Jaggu på tide. Tror jeg har lastet ned og installert det spillet minst to ganger før jeg har funnet ut at det er delt inn på hvor i verden man er for å få spille det.
Det er såkalte Nexon Cash i spillet, disse kan du kjøpe via sms / kredittkort osv. Men det er absolutt ikke nødvendig for å spille dette spillet. Nexon Cash er bare en raskere måte å få penger på istedet for å spille for pengene.
Aldri hørt om det, men dette må prøves
Kult spill til å være gratis, grei underholdning for folk med gammel PC.
Ingame nick; Volch0k.
Nice. Dette skal prøves.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har testet America's Army?
Jeg har spilt det en stund nå, og mener det skal litt til for å overgå Americas Army.
Combat Arms er ikke så alt for verst, men Americas Army er litt bedre, rent spillmessig :P

Downloaden til Combat Arms er på litt under 600mB, mens downloaden til Americas Army er på rundt 4Gb.
*kremt*.
Combat Arms har enkelte detaljer som er ekstremt irriterende, feks jeg finner ingen måte å se latency til meg selv, servere eller til andre på, som igjen resulterer i at jeg havner på servere der de fleste har mindre lag enn meg og treffer bedre. Det er moderat morsomt å tømme et magasin i folk og dø et halvt sekund senere fordi de egentlig drepte meg først.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Combat Arms har enkelte detaljer som er ekstremt irriterende, feks jeg finner ingen måte å se latency til meg selv, servere eller til andre på, som igjen resulterer i at jeg havner på servere der de fleste har mindre lag enn meg og treffer bedre. Det er moderat morsomt å tømme et magasin i folk og dø et halvt sekund senere fordi de egentlig drepte meg først.
Vis hele sitatet...
Jeg var også veldig frustrert over laggen til tider, kunne tøme et helg mag på 2 meter uten å skade noe. For å så bli slaktet selv.
Det er en ting jeg ikke en gang kan sette ord ved hvor irriterende det er. Når man læbber så puster gjennom nesa og stønner som en avdanka oldboysspiller. :/

Ellers er det forholdsvis greit mtp at det er gratis.
Spillet er ABSOLUTT til å anbefale!
Mye bedre enn både warrock, wolfenstein og cs spør du meg=)
Dette spillet var jo artig da

Kaller meg Salencu inngame :P
Sist endret av hollande; 11. januar 2009 kl. 20:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
smørfett! Endelig et nytt spill som itillegg til å være ferskvare også kan spilles på skraphaugen min=)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Det funker ikke for meg, det kommer en
feilmelding hvor det står at
windows ike kan åpne den komprimerte filen,
jeg har Vista, har det noe å si?
Sitat av zaycube Vis innlegg
Det funker ikke for meg, det kommer en
feilmelding hvor det står at
windows ike kan åpne den komprimerte filen,
jeg har Vista, har det noe å si?
Vis hele sitatet...
Skulle ikke tro det.
Har selv spilt det på Vista.

Har du 32 eller 64 bit?
Om du får en nummerert feilmelding, så søk den opp på google.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Skulle ikke tro det.
Har selv spilt det på Vista.

Har du 32 eller 64 bit?
Om du får en nummerert feilmelding, så søk den opp på google.
Vis hele sitatet...
64 tror jeg, men hva skal jeg søke på, bare nummeret?
Sitat av zaycube Vis innlegg
64 tror jeg, men hva skal jeg søke på, bare nummeret?
Vis hele sitatet...
Ja, det var det jeg mente. Ikke 64 altså, men om du får opp et feilmeldingsnummer i feilmeldinga.

For at vi skal skjønne bedre kan du jo ta et screenshot av det som kommer opp
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Prøver american army nå, ser fetere ut.
Er det bare til meg at den ikke laster det ned? :/
hvos noen er interisert i clan så søk på TheOffice