Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 478
Hei!

For en tid tilbake klarte jeg å skru av det trådløse nettverkskortet mitt med hotkeysene på laptopen min( Fn tasten + F2). Dette la jeg ikke merke til før jeg skrudde av laptopen og neste gang jeg skrudde den på (og ALLE gangene etter dette) er det trådløse nettverkskortet skrudd av etter oppstart slik at jeg må skru det på selv ( Fn + F2 igjen). Dette er svært irriterende, og jeg har til tross for masse søking og instillingsendring ikke klart å endre på dette!

Laptop: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=309865

Noen som har noen forslag her?

djman
Prøv med å tilbakestille bios til standard
Trådstarter
nei, det har jeg ikke prøvd. Vil dette få noen andre konsekvenser?
Tviler nå på slike instillinger ligger i bios? Vil tro dette ligger i driverne til nettverkskortet, eller programvaren til nettverkskortet.
Let opp dine drivere, prøve med Driver Genius og få dine drivere oppdatert.
Dette ligger nok predefinert i softwaren som tilhører kortet.

Hva det heter hos Asus vet jeg ikke, men det heter ofte noe med "Wireless asssitant".

Ellers kan det hende at en oppdatering av programmet \ driverne fra asus.com kan hjelpe på problemet.