Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 538
Jeg har seriøse problemer med Lyden på VOIP

Både i BF2, 2142 og nå ser jeg har jeg har det i Team Fortress 2 også


Problemet er at nå jeg skal prate i VOIP så bli det en VANVITTIG støy og Høytaleren i BF2 som viser at man prater blir Rød.

men da funker det fortsatt i VT

også kan det motsatte skje, at jeg får til å Prate VOIP men VT får et vanvittig skurring. da må VT startes på nytt.

og mest sjeldent så fungerer begge sammen...

Noen som vet hva dette kan være?

Jeg har et Soundmax Integrated Digital HD Audio kort i maskinen.

Som over er det integrert på et hovedkort som heter Asus M2N32 WS PRO

prosessor: Amd Athlon 64 X2 Cual core prosessor 4600+


Noen som vet hva som kan være problemet?

på forhånd takk!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Nå virker det som du blander noe her.

VOIP i BF ? VOIP krever spesiell hardware (f.eks en overgang fra analog telefon til ethernet).

Jeg vet iallefall av erfaring fra vår gamle Canal Digital linje (10000\2000) at dersom jeg drev mye trafikk på nettverket skurret VOIP for min mor, dette fikset seg derimot når jeg fikk tak i en router som støtter QOS og ga VOIPadapteret pri1 på QOS.

Du sier dog ingenting om hvilken linje du kjører dette på og om du kjører noen andre applikasjoner (som nedlasting i bakgrunnen).

Selve maskinen burde iallefall ikke ha noe problem med å kjøre Ventrilo mens du har spillet oppe, dersom du ikke har noen drivere ifra 1999 iallefall.
sorry at jeg mixer litt....

men det jeg mener er den Invoice pratinga som er interrigert i BF2...

jeg har en bra linje...

8mbit/720kbit


Laster aldri ned noe i bakrunnen når jeg spiller.
Jeg har også IP telefon som jeg kan koble ut når jeg spiller....

Mest for å ikke bli forstyrret...hehehe

men jeg er helt sikker på at det ikke har noe med linja å gjøre....

tror helle det er noe med at VT og invoice krasjer med hverandre....

det skal også nevnes at når det av og til fungerer greit så blir alt fucka opp når BF2 laster nytt brett...
▼ ... over et år senere ... ▼
Finns det noen bra voip programmer som er gratis og sånn at det går å ringe til hjemtelefoner!?
Skype! (tegnass)
Sitat av locked65 Vis innlegg
Skype! (tegnass)
Vis hele sitatet...
Så det går ann å ringe til hjemtelefoner gratis!