Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1595
Eksperimentert endel med meskalin i det siste, og lurer på hvordan meskalin virker nasalt..
Noen som har prøvd dette, eller vet om det er aktivt nasalt?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Beklager, jeg var litt rask i svingen, du spurte om meskalin og jeg så "ketamin".

Angående å snorte meskalin er vel litt messy, en lett oral dose er 100mg og en stor dose er rapportert å være opp til 700mg. Dvs du må ta inn en passe stor mengde i nesa, og det kan jo bli litt pes?

Edit: Finner lite til ingen varighetsinfo i forhold til oralt inntak, men fant noen få infobiter:
1. Den kvalmende effekten av mescalin kommer ikke fra det å innta det oralt, man blir minst like om ikke kvalmere.
2. Meskalin er et fenethylamin, disse er særdeles ubehagelig å snorte: En bekjent snortet 20mg 2c-i (et annet fenethylamin) og rapporterte at hele hodet hans pulserte og at nesa hans svei så mye at han mistet følelsen i den.
Jeg tør ikke tenke på hvordan flere hundre milligram opp i nesa vil kjennes ut om det der var resultatet av 20mg.


Bluelight hadde en tråd om emnet: http://www.bluelight.ru/vb/archive/i.../t-253532.html
Sist endret av Dodecha; 27. september 2008 kl. 19:11.
Vet du hvordan det er med varighet og effekt i forhold til oralt inntak?
Sitat av Dodecha
Beklager, jeg var litt rask i svingen, du spurte om meskalin og jeg så "ketamin".

Angående å snorte meskalin er vel litt messy, en lett oral dose er 100mg og en stor dose er rapportert å være opp til 700mg. Dvs du må ta inn en passe stor mengde i nesa, og det kan jo bli litt pes?
Vis hele sitatet...
Ja, men om jeg ikke husker helt feil så er en vanlig dose på 300mg. Det er jo en passelig mengde, men går jo opp i nesa uten større problemer. Nå vet ikke jeg åssen ren meskalin oppfører seg i nesa da. Om det svir, så kommer det til å svi som pokker pga. mengdene du trekker opp.

Si ifra om du ender opp med å snorte det da. Hadde vært gøy å få en tilbakemelding på hvordan det funker.

Sitat av MrBean
Vet du hvordan det er med varighet og effekt i forhold til oralt inntak?
Vis hele sitatet...
Effekter og sånn burde du nesten bare ta å sjekke på erowid. Evt. lese litt rapporter, etc. Varighet pleier å ligge på ca. 4-8 timer, med noen påfølgende timer med ettereffekter.
Sist endret av Sinister; 27. september 2008 kl. 19:14.
Å snorte (de fleste) fenetylaminer gir en svært hurtig og ekstrem opptur som er preget av mye kvalme og bodyload, dette kan gjøre opplevelsen noe negativt preget, ihvertfall den første timen. Varigheten blir også noe kortere.

Slik som det er med blandt annet 2C-B og 2C-E virker det som om opptaket er nesten 100% i nesen (samme som I.V. administrering), mens magen tar bare opp gjerne 30-40% av stoffet. Vær derfor forsiktig med doseringen, og begynn med gjerne 1/3 av normal oral dosering, evt. prøv å finne ut hvor mye en I.V.-dose er, og beregn utifra det.

Som nevnt tidligere, hvis meskalin svir å ta i nesen, så svir det også ekstremt pga. mengden man må ha inn der. Dette er ingen koselig smerte å ha sammen med kvalmen og de hurtige bevissthetsendringene.
▼ ... over en måned senere ... ▼
MrBean's Avatar
Trådstarter
Hadde ingen probkemer med å snorte det.. blandet det ut 50/50 med cola, og gikk fett da..
Litt snørrete blir men jo..
vær forsiktig med å snorte. pass på å ikke snorte for stor dose. husk at du oppturen vil ta ca 5min. virkeligheten din vil bli snudd opp-ned på en to tre.
▼ ... over en uke senere ... ▼
En kompis av meg sniffa meskalin en gang, han sa at han ble alt for fucka til at det ble kult i det hele tatt. Siden den gang har han alltid tatt det oralt
Å snorte meskalin har gitt meg det jeg vil kalle noen av mine beste psykedeliske opplevelser.

Selvfølgelig jævlig til å begynne med. Det svir, man gråter og til slutt spyr man. Mens man står å drikker og prøve å renske litt opp i systemet, starter trippen. Bølger, etterslep og sterke farger. Da er det bare å slenge på noe musikk og leve livet noen timer.