Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1493
Så har det seg slik at jeg har tilgang til en pc til en bekjent, der jeg vil prøve å få tak i alle passord i nettleseren, msn og lignende raskest mulig. Det vil si at jeg bare har noen få minutter på meg hvis jeg er heldig. Noen tips?
Kanskje dette er VELDIG VELDIG sent, men du kan google?
Ellers, jeg vet ikke

BTW:
http://www.apasscracker.com/products/ie.php <- Jeg googlet "How to get password from browser"
Sist endret av NovaDecker; 10. oktober 2008 kl. 22:00.
Problemet er ikke å få passord fra nettleser, men å få alt i sammen fort som fy
Here you go:

http://wiki.hak5.org/wiki/USB_Switchblade

Kjøres fra en USB-dings. Hvis du ikke har U3 må du gå inn på den og dobbeltklikke på en fil for å starte prosessen.

Henter logger, lagrede passord, diverse steder passord kan være lagret osv.
Jeg kan ordne med en lien fil som stjeler firefox og IE passordene.
Ikke detected av AV ennå!
Angående switchblade, hva om offeret har vista og diverse virusprogram, hvordan kommer jeg forbi dette? Prøvde å kjøre det på vista selv med AVG på, og alle filene ble oppdaget. Må jeg skru av AVG, windows defender o.l før jeg setter inn minnepinnen?
Finnes det noen måter å bare stikke inn en minnepinne så vente par sec så har du alle passordene osv til bærbaren/stasjonæren? Ofte er det slik at mange setter skjermbeskytter passord før de forlater stasjonæren / bærbare, da ville det vært greit å bare stikk inn minnepinnen og ta ut etter par sec og få alt uten å gå inn og trykke på noe.
Sist endret av jokke2; 15. oktober 2008 kl. 23:08.
Cain & able vil fungere på veldig mange av passordene ihvertfall!
Har alldri fått den til å fungere med msn-passord, men har funnet ut mange fra IE.
Og hvis du vil vite passord fra firefox er det bare å gå på tools->options->security->saved passwords!
Sitat av Pumpkinjack
Cain & able vil fungere på veldig mange av passordene ihvertfall!
Har alldri fått den til å fungere med msn-passord, men har funnet ut mange fra IE.
Og hvis du vil vite passord fra firefox er det bare å gå på tools->options->security->saved passwords!
Vis hele sitatet...
Noen er lure og har et Masterpassword der vet du, slik at ikke bare random shitheads kan se passord Uans, det ville tatt lang tid å skrive ned alle passordene fra FireFox. Trådstarter vil gjøre det raskt og enkelt.