Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 11371
Er det noen sider på nettet hvor jeg kan bestille store mengder skittles?
1kg og oppover
Nam nam nam!
Sist endret av Jo-han; 24. september 2008 kl. 18:57.
Du kan alltids sjekke ebay og lignende, folk som selger direkte. Jeg selv har overført 500kr til en jeg kjenner som har flyttet til USA som hun skulle kjøpe skittles for og sende til meg, mot at jeg sendte noen fanta tilbake.
http://www.theonlinecandyshop.com er ikke sikker på om de shipper til Norge, men de har hvertfall Skittles.
Det er vel mer som mentos, bare med kraftigere orgasme.
Får man kjøpt Skittles i norge? isåfal hvor? (Tenker på butikker altså)
Sist endret av trippelitt; 25. september 2008 kl. 03:08.
Jeg tror Skittles faktisk er ULOVLIG i Norge. Vel, i form av at det er ulovlig a selge her til lands.

Tror det inneholder en del ulumskhumskheter (derav har det sin fantastiske smak). Sa a konsumere store mengder (1 kilo ++) kan hende ikke er sa lurt.
Sitat av Kakemann
Jeg tror Skittles faktisk er ULOVLIG i Norge. Vel, i form av at det er ulovlig a selge her til lands.

Tror det inneholder en del ulumskhumskheter (derav har det sin fantastiske smak). Sa a konsumere store mengder (1 kilo ++) kan hende ikke er sa lurt.
Vis hele sitatet...
Rart de får lov å selge på Deli de Luca da.
Sitat av trippelitt
Får man kjøpt Skittles i norge? isåfal hvor? (Tenker på butikker altså)
Vis hele sitatet...
Har sett det litt rundt om kring i det siste, bla. på Bergen Kino og Deli de Luca som nevnt ovenfor her.
Location sine kinokiosker selger Skittles til vill pris her i Trondheim.
900 gram på color viking (sandefjord-strømstad) til noen og tjue kroner
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Har det på Edda kino i Haugesund også
Tony (eieren av looneystuff) har det meste. Blant annet flere forskjeliige typer skittles. Tilogmed en med sjokoladegreier Jeg har handlet der flere ganger og hver eneste gang så ligger det en pakke med godteri i postkassen min innen ti dager. Er det noe han ikke har i sortimentet så er det bare å sende en mail. Det er stor sjans for at han tar det inn.
Sist endret av Worner; 25. september 2008 kl. 10:34.
Sitat av Sinister
Rart de får lov å selge på Deli de Luca da.
Vis hele sitatet...
men det er ikke store mengder og det er for dyrt til å kjøpe store megder av.
De solgte i alle fall billige kilosposer skittles på smart club i fjor. De bittesmå posene de selger på diverse kinoer koster mer enn det jeg betalte for min kilospose.

Jeg for min del har ei venninne i USA, så jeg slipper å lete