Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 972
Hei.

Bokmerkene mine ble plutselig slettet i Firefox. Hvordan får jeg de tilbake igjen? Jeg hadde mange gode sider i favorittene mine.
Det samme har skjedd med meg, veldig kjipt for jeg fant ingen løsning
Sist endret av solaas; 21. august 2008 kl. 20:49.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
http://mozilla.gunnars.net/firefox_b..._tutorial.html

! Did you know ?
Firefox 1.5 and up automatically creates backup copies of your bookmarks. They are saved in a folder called bookmarkbackups. You can find this folder in your Firefox profile directory.
To replace lost bookmarks, simply copy the backup file to your profile folder (one level up) and rename it to "bookmarks.html".
edit: svarte i feil tråd
Sist endret av PepsiCo; 21. august 2008 kl. 20:55.
Sitat av AtXbYeA
http://mozilla.gunnars.net/firefox_b..._tutorial.html

! Did you know ?
Firefox 1.5 and up automatically creates backup copies of your bookmarks. They are saved in a folder called bookmarkbackups. You can find this folder in your Firefox profile directory.
To replace lost bookmarks, simply copy the backup file to your profile folder (one level up) and rename it to "bookmarks.html".
Vis hele sitatet...
Jeg søkte nettop på bookmarkbackups, men jeg fant ingenting...
dette er hva jeg gjorde når jeg hadde xp:

start-kjør-(skriv %APPDATA%)- da kommer du til en mappe(CDocuments and Settings\brukernavn\Programdata)

velg: Mozilla-Firefox-Profiles-velg kontoen din-bookmarkbackups-og lagre dem en annen plass sann at du har en sikkerhets kopi.
og så gå i firefox velg bokmerker-
behandle bokmerker-fil-importer-importer fra fil og velg de filene du har hentet.
Sitat av Carlsberg
Jeg søkte nettop på bookmarkbackups, men jeg fant ingenting...
Vis hele sitatet...
Tror du må slåpå at den skal vise skjulte filer.

I vista pleier mappen og ligge:
C:\Users\*vistabrukernavn*\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\P rofiles\*profilnavn*\
Takk, noen flere forslag til hvordan jeg kan finne dem?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Har du husket å skru på "vis skjulte filer og mapper" da ?
La oss se for oss at dette ikke allerede har skjedd. installer foxmarks
denne lar deg synkronisere bokmerkene dine, slik at de lagres på brukernavnet du oppretter og de blir tatt vare på til du evt synkroniserer med en annen pc.
Denne er også fin hvis du vil ha lik line-up med bokmerker på flere pc´r