Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 469
Hei.
Jeg har en del filmer på dataen i avi format. Også endel i mpeg og wma.
Finnes det noen 100% gratis programmer som kan konvertere avi filen til å bli en vob fiilm?

Jeg hadde tenkt å brenne filmene ut på dvd, slik at jeg kan ha de i hylla
Bruker Nero 8, der måtte du ha filene i vobformat. og du må vel det for å spille av på tv/dvdspiller også?

Har prøvd 2 forskjellige, men du måtte registrere deg å betale hvis ikke kom det ett stort vannmerke..

G-force
HOSTgoogleHOST

-men jeg kan jo hjelpe litt da.. .VOB er standard DVD-format. Hvis du i stedet spanderer på deg en spiller som takler DivX / Xvid, kan du i tillegg til å spare plass og tid på PCen faktisk putte inn 5-6 filmer per DVD-plate

Hvis du ikke vil kjøpe et program, har du 2 muligheter. Den første er å legge til "free" eller "shareware" i søketeksten din, det andre er vel trist nok piratkopiering. Noen lager programmene, sannsynligvis noen som vil tjene penger
http://www.google.no/search?hl=en&q=...=Google+Search Jeg aner ikke om du har brukt google så jeg bare gir deg en liten link. Det står ihvertfall at det første treffet er gratis, sjekket har jeg ikke.