Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 371
Hei.

Jeg formaterte nylig hele C: (Windows). Installerte XPSP3 og selve maskinen fungerer som den skal. Problemet er at jeg ikke har driver til hovedkortet, som er KN1 SLI Exteme, og heller ingen andre drivere.

Nettverkskortet er integrert i hovedkortet, så for å komme på nett å kjøre oppdateringer fra min egen maskin trenger jeg først og frems driver til hovedkort.

Har søkt litt, og fant blant annet denne driveren, men etter innstallering hjalp dette ingenting.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå kan du si. Om noen av dere hadde funnet et bra sted til å laste ned en sannsynligvis fungerede driver, eller eventuelt har andre løsninger på problemet, hadde jeg vært veldig takknemmelig.

Takk for meg, og håper på hurtig svar [Kinda desp.]

[Btw, ja jeg har søkt på Google, men finner ikke noe som fungerer :S]
Hadde du vært en jente skulle jeg pult deg. Takk!
Jeg er jente og skulle gjerne bitchslappet deg og ledd, ingen vil pule folk som ikke klarer noe selv.
Veit du hva?

True.