Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 563
har win xp pro, og som sikkert de fleste vet støtter ikke den driten her java. har lasta ned java fra sun og har lagt inn opera 6 med java, men allikevel funker ikke java i explorer. hvordan får jeg fiksa det?

(dropp alle de "du må bytte til opera eller mozilla"-greiene, fikk det ikke til å gå i opera heller nå, dessuten har jeg tenkt til å holde meg til ie)
har du installert java fra sun? :P

Sikker på at du har riktig javasak? De er jre2se eller no sånt no... ikke SDK.
Nå blir allting så mye greier når Microsoft er tvingt til å integrere Sun's Java
Yeah! Så lenge det fortsetter sånn. MS skulle anke eller noe sånt...
ezkild's Avatar
Trådstarter
takker ZpiFF! funker nå, måtte laste ned installasjonsfila til harddisken, funka ikke å bruke den online-greia som var på sida til sun
Hyggelig å kunne være til hjelp
men hvis du kjører win update skal det være en java update der, funker fint som vm(til www).. men skal du compile og sånt må du ha SDK fra sun!
windows lasta ned java prog til meg automatisk når jeg trengte.
Det var sånn det var i gode gamle dager det. Og det har kanskje blitt sånn nå nettopp også? Etter MS ble prakka på java igjen