Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 931
For lenge siden var det en serie som gikk under navnet "tidsmaskinen" på TV2. Jeg tipper det er +/-10 år siden denne serien gikk.
Jeg lurte på om noen har sett denne i nyere tid? På nettet kanskje? Hva heter den så på engelsk? Har lett over hele imdb, men klarer ikke å finne noe som helst.

Det handlet om en mann som gikk inn i en maskin og blir send frem og tilbake i tid. Hver episode er i en forskjellig tidsepoke, og han er en forskjellig person (når han ser seg i speilet). Det er også en rar dude som dukker opp unerveis med hvit hatt, sigar og med noe som ligner på en bærbar commandore i hånden. (han har jeg sett i flere filmer i ettertid. Liten med grove trekk)

Hovedpersonen kan ikke sendes frem eller tilbake i tid før "oppdraget" til personen har er er utført.

Håper noe an dette ringer noen bjeller hos noen hvertfall!

???
Sist endret av Wintrade; 3. august 2008 kl. 23:00.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Er vel serien Quantum Leap du tenker på ?
Sjefs! Ja, dette var juicen jeg var etter! Takker og bukker.
Sist endret av vidarlo; 3. august 2008 kl. 23:06. Grunn: Warez-requests er ikkje tillatt