Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 959
In-fucking-deed.

---

ROSKILDE FESTIVAL
12. December 2002
NYHEDSBREV NR. 04/2002

METALLICA PÅ ROSKILDE FESTIVAL
Roskilde melder klar! Krystalkuglen fortæller om et stærkt program på Roskilde Festival til sommer. Mange spændende artister rumsterer i øvelokalerne - og allerede nu kan vi tilføje endnu et supernavn. Publikum har råbt på dem længe, musikerne i bandet er varme og klar.

Ihærdige sporhunde har meldt om rygter, men først nu er det sikkert og vist. METALLICA gæster Roskilde Festival '03 - deres eneste optræden i Skandinavien næste sommer. Vi kan love en tændt METALLICA-koncert i Roskilde.

De første farver springer frem på musikpaletten. Rock- og metalfans kan være rigtig juleglade - først IRON MAIDEN, nu METALLICA. Og vores bookingfolk er kun lige startet med programlægningen.

Publikum sover ikke - billetsalget går allerede strygende. Bemærk: i år sælges to typer festivalbilletter. Den almindelige festivalbillet gældende fra onsdag den 25. juni kl. 08:00 til DKK 1.050,- og den udvidede festivalbillet gældende fra søndag den 22. juni kl. 08:00 til DKK 1.150,-.

---

http://www.roskilde-festival.dk/serv...6&form_lang=DK
Yes, it's true!! Metallica will be on tour this summer!! Just announced, the band will be appearing at the Roskilde festival in Denmark on June 26, 2003. <---- Fra Metallica.com

Noen som vet hvem som kommer til å spille bass? Det blir ifølge ham selv iallefall ikke Jason Newsted.........Bob Rock kanskje? Noen som har hørt noe saftig sladder?
hehe ta ikke av...
faen meg flott og helt rått at jeg skal på roskilde neste år da RÅTT!!!
WeeeEEee. Kan bli skikkelig kult på roskilde til sommeren med Iron Maiden og Metallica (særlig Maiden) + sikkert mange andre bra band. Ifjor var det ikke så altfor mange bra band, og da var det sinnsykt fett. Dette bare må bli bra, så det er bare å håpe på fint vær
Da var det klart det blir roskilde på meg neste år (skulle til syden)
jepp.. hit skal vi. Ingen tvil!

Bears: Jeg hørte snakk om at Mike Inez skulle spille bass...?
Hadde tenkt å nøye meg med en tur til Quart'en, men ser ut som jeg må droppe den å ta meg en tur til Roskilde
Når iron maiden og metallica kommer til roskilde, bare de to navnene er grunnen til at jeg drar.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Blir nok Danmark-tur på meg også i sommer... og enda står det igjen et halvår de kan bruke på å grave fram enda flere bra grupper på
til alle dere "liksom-metallica-fans"

det er størst sannsynlig at john marshall spiller gitar for james hetfield( siden han har vært fast stand inn for han i alle år)

dermed vil james spille bass og synge.

opprinnelig skulle ja bob sspille bass, men ville neppe tålt det tøffe amerikanske programmet.

james kirk og lars er per i dag de eneste som spiller i metallica

jason newstedt har forlatt bandet og de er fordi han var lkei av den kontinuelrige kjeften ifra james. synd egentlig men allikevel

metallica vil antageligvis spille mer og mer med en gitar(kirk)
og james på bass.



og forresten, metallica skal spille i norge snart.
datoene er ikke fast-satt men de skal på en europa turne sent 2003-tidlig2004.

denne infoen har jeg ifra managementet så den er nok riktig
Sepultura;

James skal vel f**n meg ikke spille bass. Hvordan kan du tro noe sånt?

Metallica har for tiden audition for å finne ny bassist, sa ikke managementet det til deg...
▼ ... over en uke senere ... ▼
James Hetfield har sluttet i metallica...

Quote fra et eller annet blad med en story om det:
"I would come back to 'tallica, if they asked me" -James Hetfield

Og nei, jeg har ikke blandet James og Jason... Så nå er det bare de to dårligste folka igjen om ikke jeg var helt føkka når jeg leste det (og diskuterte det med en jeg kjenner).
Lars og Kirk
Jeg må bare le
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
SlaveAvSolen: Jaha? En eller annen story i et eller annet blad? Jo, det hørtes troverdig ut... Hvorfor står det ikke noe om dette på metallica.com, tror du?
Jeg må le av deg "slaveavsolen". Tror du ikke en slik nyhet hadde vært spredt som ild i media?