Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4630
Heisann, tenkte jeg skulle for første gang ! kjøpe noen DVD-filmer på nettet, og har kommet frem til at CDON.COM så veldig grei og oversiktlig ut, men er det noen som har noen erfaringer fra nettsiden? har jo sett reklame på tv for den og sånn, men vet jo aldri,

tar det langt tid og få det man bestiller? og noen som har hatt dårlig erfaring med å ikke få bestilte varer osv?
Har utelukkende gode erfaringer med CDON, de er renslige i økonomi og klagesaker og er generelt en grei plass å handle sin musik eller eventuelt DVD-filmer.
cdon er ok en side du kan stole på. Det tar heller ikke lang tid før en vil få dvdene, tar sikkert noen dager men ikke mange. Vil si at cdon er en side en kan stole på, har selv ingen dårlige erfaringer utenom svindyr frakt som de har fikset på
<33
<33's Avatar
Trådstarter
var det jeg håpet på, er endel fine tilbud der og fraktfri uke
Det gikk ihvertfall greit når jeg handlet hos dem. Det eneste jeg syntes var litt rart var at de skulle ha personnummer.
CDON er proffe folk, de sender deg det du har bestilt, til den tiden de har sagt..(selvfølgelig gjelder "ingen regel uten unntak" også her) du trenger ikke bekymre deg i det hele tatt
Du kan stole på CDON, de leverer alltid raskt og rett.
Har flere gode erfaringer med dem!
<33
<33's Avatar
Trådstarter
må du oppgi personnummer? hva faen skal de med det?

liker ikke oppgi personnummer på nettet :S
Sitat av &lt Vis innlegg
må du oppgi personnummer? hva faen skal de med det?

liker ikke oppgi personnummer på nettet :S
Vis hele sitatet...

det er ikkeno å bekymre seg over, nå om dagen er ikke et personnummer personlig lenger, man trenger det så og si til alt. jeg har f.eks gitt fra meg personnummeret til 3 firmaer bare i dag. banken, min teleoperatør, og mitt forsikringsselskap.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
ja, men synts det er litt mer naturlig om du skjønner hva jeg mener du viser ikke personnummret ditt når du kjøper cd`er på free record shop, kanskje satt det litt på spissen..

men du skjønner kanskje hva jeg mener, har lest at folk kan gjøre utrolig mye med personnummret ditt, og mulig jeg som er en smule gammeldags og paranoid
<33, de kan gjøre mye mer med kredittkortnummeret du gir de ...
Og de ber om det siden de opprinnelig er svenske, der bruker man personnummer til all netthandel.
Sitat av &lt Vis innlegg
ja, men synts det er litt mer naturlig om du skjønner hva jeg mener du viser ikke personnummret ditt når du kjøper cd`er på free record shop, kanskje satt det litt på spissen..

men du skjønner kanskje hva jeg mener, har lest at folk kan gjøre utrolig mye med personnummret ditt, og mulig jeg som er en smule gammeldags og paranoid
Vis hele sitatet...
ja jeg ser den lett, men de trenger mye mer enn bare et personnummer for å kunne gjøre noe du ikke har lyst til...


hvis du er skeptisk, er det bare å sende de en mail, de svarer deg sikkert raskt (før den fraktfrie uken er over)
<33
<33's Avatar
Trådstarter
oki, så de er opprinnelig svenske ja, dumt spm, men må ikke btale no xtra toll? de har vel en avdeling i norge?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av &lt Vis innlegg
oki, så de er opprinnelig svenske ja, dumt spm, men må ikke btale no xtra toll? de har vel en avdeling i norge?
Vis hele sitatet...
FAQ er nyttig. Frames er derimot dritt.
Sist endret av vidarlo; 30. juli 2008 kl. 19:48.