Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2366
Jeg har 2 problemer med min [COLOR=Red]iPhone[/COLOR] som jeg gjerne vil ha hjelp til å fikse.

1. Når jeg setter på et eller annet theme så får jeg aldri bilde bak ikonene, det blir bare svart som på orginalen av iphone theme.

2. Der hvor man "drar for å åpne" er det en bakgrunn.. Jeg har skiftet bakgrunnen en gang til et bilde av katten min og nå går det ikke å skifte bakgrunnen lenger, det er bare det samme bilde hele tiden. Vis jeg går på innstillinger - bakgrunn - bakgrunn og velger et bilde og trykker "sett bilde" så er det fortsatt det samme bilde av katten min. Jeg har også funnet ut at på Customize - customize images/sounds - wallpaper - LockScreenWallpaper - OriginalBackup - bilde av katten min.... Hvorfor?

Jeg har Customize og summerboard vis det hjelper..

På forhånd takk
ipod1.no forumet
niklasf16's Avatar
Trådstarter
Har lest på ipod1.no og der er det en som har sagt: "Du får fikset det med en restore"
Hva er "restore" og hvor får man tak i det??
Restore kalles på norsk gjennoppretting
niklasf16's Avatar
Trådstarter
men hva skal jeg gjennoprette??
Skal jeg slette customize og innstallere det på nytt igjen??
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Restore er som å re-instalere din XP/Vista.
Du sletter alt og begynner med blanke ark, dvs. ingen summerboard.
niklasf16's Avatar
Trådstarter
Jeg har re-instalert customize og summerboard... dette hjalp ikke..
Nå må du ta og høre etter.

Du skal plugge iphonen inn i iTunes og velge RESTORE/GJENNOPPRETT.. Husk derfor å ta backup av dine kontakter.

For meg virker det litt drastisk å måtte ta en restore for noe så lite. Men plager det deg nok, så versågod.

Denne guiden skal være enkel og grei å følge:
http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&t=192366
Sist endret av Matthiesen; 14. juli 2008 kl. 18:44.
Sitat av niklasf16
Det vil jeg abselutt ikke gjøre.. Så mye for 2 småe problemer er ikke noe vits i... Jeg vil heller ha et enkelt svar fra en person som kan dette... Det må da være noen som har hatt det samme problemet og fått fikset det??
Vis hele sitatet...
Erfaringsmessig er en restore det raskeste og enkleste hver gang man får problemer med en iPhone. Det er enkelt, tar deg maks ti minutter, og du får en ren og pen telefon etterpå. Siden hvem som halst kan lage programmer til en jailbreaka telefon hender det at det opåpstår konfigurasjonsproblemer mellom forskjellige program. Lev med det.