Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 980
Hei har nettopp fått meg ny hjemmeside og er keen på å høre hva folk synes. Det mangler noen elementer fortsatt, men det meste er på plass.

http://www.chrizwig.com

Jeg vil gjerne få vite hva som kan gjøres bedre, forandres etc.
Jeg syntes du har gjort et veldig godt stykke arbeide.
Det ser fra mitt synspunkt ganske gjennomtenkt og fullført ut.

Nå må jeg dessverre på tidlig på jobb i morgen, så har ikke tid til å lage en lang refleksjon, men kan eventuelt gjøre det i løpet av morgen dagen
En av de bedre nettsidene som har blitt linka til her på forumet...
Siden inneholder masse egenprodusert media som blir presentert på en ryddig og oversiktelig måte...
Det eneste jeg vil pirke på, er flash-banneret... Kan ikke se det nå som jeg sitter med en iPhone på labben...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Den var OK, logoen ble litt masete og tar for lang tid til å loade en gang per link man trykker på.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Stilren side. Pass opp for skrivefeil (spillt --> spilt) og grammatiske feil (YouTube profil --> YouTube-profil/YouTubeprofil). Ryddig.

Edit: Åja, ting til: Hva om du linker til ting du omtaler der du omtaler dem?

Eks:

Skriv i gjesteboken! Du finner link til den i menyen. --> Skriv i gjesteboken! Du finner link til den i menyen.

Slitsomt å måtte gå opp i menyen igjen for å finne den.
Sist endret av Jonta; 7. juni 2008 kl. 12:00.
Stilren side, men likte ikke den fonten i "Velkommen"/"Siste oppdateringer" e.l. I forhold til den glossy-looken. Jeg ville også tonet ned skråstrekene i banneren... de er litt for sterke. Lag gjerne noe luft mellom browseren og selve innholdet, slik at vi ser hvor browseren slutter og siden slutter på en måte... sjønner?
Meget bra side.

MEN! Lag gjesteboken din selv, eller få noen freaks til å gjøre det. Mye bedre.
Grattis med en pen side!