Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 5476
Laise.

Fikk lyst til å spille fly-simulator-spill der man skyter ned andre fly..

Hva mener dere er det beste "fly-simulator-spill der man skyter ned andre fly"-spillet?
IL2 Serien!

IL2 1946, samlepakke med alt!
Slenger meg på den - IL2 Sturmovik er et av de råeste spillene som finnes. Og det er like rått på lan!
Ellers er Crimson Skies kult.
IL2 Sturmovik! =D
IL2! Prøv det
Funker det å spille det uten joystick eller? eller er det håpløst og bruke keyboard å musa?
weedz0r, det funker overraskende bra med tastatur og mus. Man får gjerne mer konstante og hardere svinger med tastaturet. Man bruker musen til å spotte andre dogs i lufta ved å snu seg rundt inne i cockpiten.
FSX, Over G Figthers.
Hei,
leter etter et fly-spill hvor handligen er satt ute i rommet. Husker ikke om jeg bare har spilt demoen eller om det var fullversjonen, men jeg husker at du flydde med din egen skvadron og fikk oppgradert flyet ditt utover i spillet. Det var en egen briefing før du fløy ut om hvilke svakheter fiendens-skip (aliens) hadde og hva man måtte gjøre.

Forøvrig setter jeg pris på spilltips innenfor any ut-i-rommet action (som fks. Ground-Control)

Sorry for hijack
Over G Fighters er sucky

Skal du ha ett underholdende flyspill, så er Ace Combat serien å anbefalle sterkt ^^

Ace Combat 6 ser utrolig nydelig ut på Xbox 360 i hvertfall
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Lock-On: Modern Air Combat synes jeg er bra.
F-22 Air Dominance Fighter er et skikkelig barndomsminne! Spiller det enda og det er et kanonbra spill! Realismen er på topp og hvis man først gidder å lære det er det verdt å prøve. Bare manualen er på 300 sider!
Sitat av trivan
Hei,
leter etter et fly-spill hvor handligen er satt ute i rommet. Husker ikke om jeg bare har spilt demoen eller om det var fullversjonen, men jeg husker at du flydde med din egen skvadron og fikk oppgradert flyet ditt utover i spillet. Det var en egen briefing før du fløy ut om hvilke svakheter fiendens-skip (aliens) hadde og hva man måtte gjøre.

Forøvrig setter jeg pris på spilltips innenfor any ut-i-rommet action (som fks. Ground-Control)

Sorry for hijack
Vis hele sitatet...

X2: The Threat?
Sitat av trivan
Hei,
leter etter et fly-spill hvor handligen er satt ute i rommet. Husker ikke om jeg bare har spilt demoen eller om det var fullversjonen, men jeg husker at du flydde med din egen skvadron og fikk oppgradert flyet ditt utover i spillet. Det var en egen briefing før du fløy ut om hvilke svakheter fiendens-skip (aliens) hadde og hva man måtte gjøre.

Forøvrig setter jeg pris på spilltips innenfor any ut-i-rommet action (som fks. Ground-Control)

Sorry for hijack
Vis hele sitatet...
Galactic Commander-serien, har pirket borti et par og er vel OK tolkninger av Space-flyvning.
gta 4 er det beste helikopterspillet fordi man har mulighet for å LANDE og SKYTE folk i hue med hagle
Noen som husker det fly-spillet med en rev og en frosk og noen andre dyr, handlingen foregikk i verdensrommet.
IL2 sturmovik er helt rått med skikkelig joystick. Realistisk og utfordrende oppdrag.
Sitat av StaiN
Noen som husker det fly-spillet med en rev og en frosk og noen andre dyr, handlingen foregikk i verdensrommet.
Vis hele sitatet...
Du tenker garantert på Star Fox, som kun er til konsoll.
Noen som har F-16 fighting Falcon? litt gammalt jeg har cd'n sjæl men den er ripa opp:S skikkelig bra fly spill, realistisk som faen!
Sitat av voldern
Du tenker garantert på Star Fox, som kun er til konsoll.
Vis hele sitatet...
Jaaaaa!! takk skal du ha, blant de beste spillene jeg har spilt.
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
Jump Jet FTW! Begynner å dra litt på årene, men som en god vin....
Jeg hadde et flyspill type andre verdenskrig før som jeg ikke husker navnet på. Kjempefint his noen her vet hvilket jeg mener.

Grafikken slik jeg husker den minner _veldig_ om IL2 (lastet ned for å sjekke). Var sikker på at det var spillet, men virker ikke slik allikevel. Det var ikke så vanskelig å styre, og kontrollene var mindre kompliserte. Man hadde muligheten til å velge seg et fly, for så å bare dogfighte masse. Først kom det kanskje ett fly, når man skøyt det ned kom det to nye, etterhvert var det fire av gangen osv. Spilte man en liten stund, så kom dette flyet.

Denne spillmodusen var bare en av flere muligheter, though. Man kunne også spille oppdrag. Husker bare ett hvor man fløy i en gruppe på mange fly og teppebombet en by. Jeg fikk spillet fra en rosa pakke med åtte spill da det ikke var nytt lenger, men det ble gitt ut alene først.
Limited edition
Moff's Avatar
Jeg skaffet meg "Falcon 4: Allied Force" for en tid tilbake. Litt 1998-grafikk, men det var rimelig sykt på oppbyggingen av flyet. Det er et sånn spill hvor tilsynelatende absolutt _alle_ knappekombinasjoner har en funksjon. Ble litt for mye for min del, så jeg gikk over til FSX i stedet (det er sivil luftfart, ikke noe pang-pang). Men du kan jo sjekke det ut...
▼ ... over et år senere ... ▼
noen som har enn side hvor jeg kan laste ned IL2 Sturmovik ?
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Bartulf Vis innlegg
F-22 Air Dominance Fighter er et skikkelig barndomsminne! Spiller det enda og det er et kanonbra spill! Realismen er på topp og hvis man først gidder å lære det er det verdt å prøve. Bare manualen er på 300 sider!
Vis hele sitatet...
Helt enig spilte det jeg å.
DCS: A10C Warthog

Beste simulatoren jeg har spilt på lenge.