Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 600
hei., eg har funnet ut at i min zachry equaliser har sluttet å fungere. det er den ene trafoen på utgang 1 som har løsnet og viklingene har blitt ødlagte. men eg finner ikke noe info om denne og det står heller ingenting på internett. er det noen har som har noe info om hvordan eg kan finne ut av det? den har 6 pinner å den ene siden og 4 på den andre.
"zachry xe231" gir faktisk 0 treff på google.. Trenger nok litt mer informasjon. Sikker på at merke og modell er skrevet riktig? Står det absolutt ingen informasjon på trafoen?
ja, det er skrevet helt rikti. de seller den på ljudia.com det står apsolutt ingenting på trafoen. det var en rød teip rundt den, trodde kanskje det stod noe under den, men nei. så har ikke noe info utover dette.