Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 836
1000kr tipset!

Hovedbande til rockfest 2008 er enda ikke gitt ut, men jeg veit at det er et band som skal gi ut ny plate nå, + at dem skal på europa turnè i juni (vertfall).

Noen som har noen forslag på hvilke band det kan være? Er et nokså stort rockeband.

Takk for alle forslag!
Av litt store rockeband som kommer med CD nå i nærmeste tid er det vel Whitesnake, Mötley Crüe, Disturbed som jeg kommer på med ny CD.

Pluss at Iron Maiden kommer med samleplate om ikke veldig lenge. De skal i alle fall på Europaturné i Juni/Juli
tjobo's Avatar
Trådstarter
Takk for gode svar! Driver å sjekker opp de forskjellige nå ;p
In Flames skal vel ut med ny plate ganske snart.
tjobo's Avatar
Trådstarter
In flames går vel under metal?

+ dem er en helt aen plass en norge rundt 10-15juni ;p Så desverre!
Nei In Flames skal til Hove festivalen De kommer 24. - 28. juni...
tjobo's Avatar
Trådstarter
Det jeg veit om bandet som skal komme er:

Dem skal sleppe ut ny plate, europa turnè (som trolig starter rundt 20juni?) og at dem er nokså store!
Det har jo vært snakk om at det skulle være et britisk band med et navn som begynner med K

så jeg tipper The Kooks som slipper ut plate 16 april
krysser fingrene for at motorpsycho også kommer.
Sist endret av Andycap; 3. april 2008 kl. 10:49.
tjobo's Avatar
Trådstarter
God aften andy

Motorpsycho e det godt muligt at det blir, pga dem skal faktisk på turnè + slippe plate i den tida.
God aften tjobo : )

Hadde vært sinnsykt fett om motorpsycho kom, de trenger flere band med skikkelig trøkk.
men dette var litt OT
Med tanke på hvor lame bandliste de hadde i fjor, tviler jeg sterkt på at rockfestfolka er smarte/good nok smak til å booke Motorpsycho..

Keane var tross alt headliner i fjor..

Kooks er mer sannsynlig.. Det hadde vært digg.