Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 4171
Fritt villt og Izzat er 2 velldig gode filmer, og stiller dem likt fakktisk.
På 3 plass kommer Varg Veum - Bitre blomster, den var velldig bra!
Sist endret av PolkagrisLaila; 29. november 2007 kl. 17:08.
Filmen er en dårlig rip-off av "The shining" og "The Chainsaw masacre".

Dårlige skuespillerprestasjoner.

1/10
Liten bump

Så den for en god stund siden, men som skrekkfilm så var den ikke så imponerende.
Jeg blei aldri skremt eller redd liksom. Og som enkelte andre skrekkfilmer så blir du skikkelig skuffa når du får se hva som faktisk dreper folk... i Fritt Vilt var det bare morsomt.
En stor stygg mann med bart i eskimofrakk liksom, hallo.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Beste norske filmen jeg har sett, venter på 2ern nå Håper at den blir like bra, eller bedre?
Synes det har vore en del gode utgivelser i den senere tid..
Bare tenker med skrekk og gru tilbake på 90tallet.... var ikke akkurat dusj av gullkorn dengang..


Fritt vilt var god underholdning, men strengt tatt, et godt stykke unna DEN BESTE FILMEN....

Syntes Orions Belte, og Etter Rubicon var gode, men jeg har vel nesten ikke sett de siden de kom ut.
(les godt tilbake i forrige århundre)
Kom igjen folkens fritt villt var jo latterlig dårlig.
Dull classic story, så man forutser hvert skritt gjennom filmen.
De fleste skuespillerne er dårlige, og filmen er alt for amerikanisert.
Mest lame skrekk filmen siden the village.
Jeg må bare legge til at denne filmen(Fritt Vilt hvis noen lurte) blir mer morsom enn skummel etter min mening.

Btw er den beste norske filmen jeg har sett garantert Mongoland!
Stavanger humor <- ironisk at seidelen heter "bergenser"..

"Det snør!! Fyy faen, det snør jo for helvedde!" (dere østlendinger vil få problemer med denne )
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sorry for at jeg "åpner" tråden igjen... Jeg har bare ikke sett fritt vilt før nå.

De som mener at fritt vilt er en av norges beste filmer bør ta seg et stev. De har jammen ikke sett mye norsk film(eller skrekkfilm for den slags skyld). Filmen er forutsigelig som bare f... Etter 5 min skjønner man hvem som kommer til å overleve(og dette ødelegger mye av filmen i min mening). Det er også litt for mange tilfeldigheter i filmen, som bl.a at de finner hytta rett ved siden der han ene ble skadet.
Halve filmen er som en middels bra komedie, mens den andre halvparten er en altfor forutsigelig, middels dårlig skrekk film. Og slutten? Du kommer til å elske slutten... hvis du er fjortis i hodet(tenker da på All my friends are dead).

Alt i alt får filmen en sterk 2er (rettere sagt 2,7 av 10).
Sist endret av urge4life; 20. januar 2008 kl. 19:33.
Rovdyr kan jo bli gøy?
Jeg syntes Fritt Vilt var gangske bra, men den beste norske filmen er Varg Veum - Bitre Blomstrer, eller Kalde Føtter.
Varg Veum, Fritt vilt, the descent, gode filmer..
men villmark er elsk da, bra til å være norsk
Er The Descent norsk da?
Jeg må si at filmen i seg selv var helt grei, men skremt ble jeg ikke akkurat! Det var vel heller mer skremmende før de ble drept en akkurat da de faktisk ble tatt livet av. Men det var vel en grei film til å være norsk. Selvom Switch faktisk ble utrolig bra, spesielt da jeg fant ut at "Tommen" er en ekte person som de baserte rollen til Peter Stormare på!
Sitat av Insanity
Er The Descent norsk da?
Vis hele sitatet...
Jepp, det er den! Den heter forresten nedstigningen på norsk, bra film, men slutten er kjip
Sitat av gud_er_død
Bullshit! Det er ikke en norsk film.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_descent
Vis hele sitatet...
Arght, alltid trodd det:S, bomma totalt der ja, beklager!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Eneste jeg har å bidra til med denne diskusjonen er å si at Fritt Vilt 2 kommer.
Mitt korte svar er: Nei, men ikke langt ifra...
Den er bra men ikke beste norske filmen.