Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  226 16211
vel mitt alias er egentlig $p3lly, vet ikke hvorfor jeg kaldte meg spelley på dette forumet, sikkert pga klangen EYen gir en kul klang etter spell

Vet egentlig ikke helt sikkert hvor det startet, men helt siden wow beta hadde jeg lyst å spille en spell caster, men desverre fant jeg ikke på noe navn, etter hvert fant jeg ut at det var noen ting i wow som het spellbringers, så hvorfor ikke modifisere kallenavnet litt ? Så da landet jeg på spelly, men spelly ble for kjedelig kallenavn i forum sammenhegn, så hvorfor ikke skrive deler av navnet i 1337( 10100111001 - for pr03ne) ? så det gjorde jeg å landet på $p3lly. No spiller jeg på en rogue som heter spellbringer ( ironisk ikke sant )

Så jeg fikk kallenavnet via wow, no går vennene mine å kaller meg spelly helt tiden, syntes det er morsomt jeg. Kjedelig med Stian hele tiden

Ikke spørr meg hvorfor jeg ikke har skrevet navnet i delvis 1337 her
Sist endret av Spelly; 7. januar 2008 kl. 00:49.
Bob Saget, need i say more
Trengte et navn på forumet og så ned i gulvet:P
Akronym-time. 1 velkjent nerde-OS+stokk litt om, bytt så x om med "cks".
mtw -> merlin the wizard

På begynnelsen av 90tallet var det bare lokalt nettveakssamlinger (LAN) og da kalte jeg meg Merlin. Men det var dessverre ofte opptatt etter at det begynte med www og forum så det har vært mtw en stund.

http://en.wikipedia.org/wiki/Merlin

--edit--

Hmm.. 7 innlegg siden 2001 på meg, godt man ikke blir kastet ut for å være inaktiv her
Sist endret av mtw; 7. januar 2008 kl. 17:34.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Jeg kalte meg Polar fordi jeg ble bitt av en isbjørn her på nordkalotten når jeg var liten, og utviklet spesielle evner etter det. Men jeg følte Polarbearman ble for cheesy. Det er derfor den streken er der - for å insinuere at det er noe mer.
Sist endret av Polar-; 7. januar 2008 kl. 17:39.
mitt er pga jeg spilte mye CS før.. og måtte ha et nick som jeg kunne bruke over alt.. så da ble det r3kyl = rekyl _Å
Tror en av legene i tegneserien Riskhospitalet av Frode Øverli heter Doktor Alzheimer. Hvis ikke har jeg det bra et annet sted. Passer uansett bra til meg =)

Dessuten regner jeg med å dra tonnevis av fjortiss-jenter når de oppdager z-en i nicket mitt.
eg er en kverulant, treng eg sei meir? kvifor?
jeg har stygt nick: van nif jeset = vann i fjeset skulle egentlig vært: vannif jeset men men.

jeg liker også Lydia nalen = lyd i analen 14tissnick
Morphinytry= Morphin y Try......Morphin fordi morfin er nice, "y" fordi det er "og" på Spansk og trengte noe forran "Try". Hehe. "Morfin og prøv" blir det oversatt fra diverse språk og sånt :P
Sikkert ikke ett oppfinnsomt nick, men brukbart. Har hatt det i 8 år nå...så skifter nok ikke med det første:P

Sitat av van nif jeset
jeg har stygt nick: van nif jeset = vann i fjeset skulle egentlig vært: vannif jeset men men.

jeg liker også Lydia nalen = lyd i analen 14tissnick
Vis hele sitatet...
Så har du jo Ben Dover
jeg kalte meg tidligere El-Stianico fra fornavnet mitt, Stian, og det spanske ordet for satan, El Satanico.

men bestemte meg for å fikse et nytt nick og startet med å skrive i Word

Stian
Tians
Ianst

osv.

endte opp med naiSt fordi jeg er nais (nice) og manglet en T for at det skulle bli et anagram
Pga nicket mitt har en nydelig klang som ingen klare å etterligne!
Nei for å være ærlig så tviler jeg på at nicket mitt har noen spesiell historie bak seg. Sikkert ikke noe uventet men...
Jeg røykte sikkert når jeg registrerte meg.
Men jeg trives med det, er lett å huske og har enda til gode å se noen andre som har det.
Sist endret av sneipen; 8. januar 2008 kl. 20:37.
Mitt første CS nick.. iceman twix.
Valgte det bare på kødd, men det er bare ett minne fra fjortisstiden :P
Jeg fikk nicket mitt fra de tider da min bror spilte Elder Scrolls III: Morrowind. Han hadde et kart over verdenen på veggen, og øya hette Vvardenfell. Jeg satt og kjeda meg en gang og lette etter noe å kalle meg på spill etc, så jeg så på kartet og rett og slett bytta om på ordet, og satt sammen v'ene; Vvardenfell - Fellwarden.
Nicket mitt valgte jeg sett på en av dragonheart filmene.
Har i alle år vært drage intresert og liokte navnet, siden har det bare fulgt med med etter vært som jeg vokste opp.
Crustydemon etter filmene med samme navn.
Grunn: Jeg elsker motocross!
Mitt oppsto for en god del år siden da jeg spilte cs en del... Hørte mye på bandet Saxon på den tiden, så kalte meg lisgodt for det på cs.. Etterhvert som jeg begynte å game litt online, så jeg at en del folk hadde noen bokstaver på slutten av nicket sitt for å vise hvilket land de kom ifra, så da slang jeg også på NOR bare for å være litt fet...

Ergo: SaxonNOR
Jeg har stort sett blitt misbrukt siden jeg var nyfødt så var egentlig ganske passende
Sitat av minisel
minisel: vel, møtte en kjerring oppi nord da jeg var i militæret. Dansa masse på klubben og drakk som et helvette, kunne ikke se en dritt.. så utpå natten dro vi hjem til henne, skal ha litt hanky panky, så ser jeg hun der helt naken, ser at kjerringa hadde en bitte liten minipikk, (var altså transfisitt) skrek som et helvette hjem.. og etter det har det bildet limt seg inn i hue mitt.. så kompisene mine pleier å prate om dette da, prater om "miniselen" som de liker å kalle det..
Vis hele sitatet...

haha, må være den beste historien! fy faen så lasty
Sitat av AtXbYeA
Tja, svarte på dette spørsmålet i den forrige tråden for typ 4 år siden o_O
Vis hele sitatet...
Ergo den posten var totalt unødvendig da det allerede har kommt frem at det finnes en eldre tråd
Sitat av C.Hendrix085
Ergo den posten var totalt unødvendig da det allerede har kommt frem at det finnes en eldre tråd
Vis hele sitatet...
Lette opp den andre tråden hans om historien bak nicket hans... Og han fortalte ikke noe
Mitt kommer av filmen Spawn fra 1997 (herregud 10 år siden jeg begynte å bruke nick'et), som jeg synes var ganske kul film. Var Admin i et stort forum en gang tiden som hette errosworld.net (nedlagt) og trengte et kuult nick, derav Spawn2 fordi Spawn var opptatt på nff.
Jeg syntes sangen Secret agent man er fet
Og bildet er av Agent Smith i The Matrix
er lat og er gutt
på engelsk: lazy_boy

enkelt og greit
Vær gang jeg spiser kake, så skummer det kake.