Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 3081
Patient zero
iblis's Avatar
veeel, kanskje ikke sååå viktig..

men hvis dere gidder.. trykk [SIZE=3]HER[/SIZE] og gi din stemme til nFF

Takk
original reprint
xaff's Avatar
Correct me if I'm wrong, men har ikke de noen slags policy over at du ikke skal oppfordre for til å klikke? Eller var det bare betalings tjenester det gjelder?
Trodde ikke undergrunnforum var inkludert i slike site's.
Patient zero
iblis's Avatar
Trådstarter
xaff: det er kun betalings tjenester..

Rigam: nff tok de imot i alle fall.. så da er vi sikkert ikke "undergrunn" nok
med nesten 2000 medlemer tar de nokk imot ja.

Er det noen måte å se hvor mange aktive medlemer det er? Det er mange medlemer med 0 eller 1 post.
stemte i alle fall jeg da..

men det er en bitte liten feil på beskrivelsen av nFF der..

over 80.000 poster skrevet, bruker galleri, VIP del, plus mye mer!Bra atmosfære og bra modereringsforhold!
Vis hele sitatet...
original reprint
xaff's Avatar
m|x: Gjør det lettere for 'outsidere' å forstå hvilken status vi ViF's har.
Patient zero
iblis's Avatar
Trådstarter
Zalderach: du kan finne det ut her: http://www.freakforum.nu/forum/vbstats.php

men den har et par "bugs" enda
IKke verst... nFF ligger på 5 plass og greier
Patient zero
iblis's Avatar
Trådstarter
ja, men bare på 16 plass på hovedsiden
16 plass er da ikke så gæærnt med tanke på at det er ganske mange sider
Hva om alle voter 300 ganger hver ? Eller blir ip logga eller noe ? Uansett kan man jo vote på hver masking man kommer over hvis ikke.. da går det raskere du
Opprinnelig postet av duxo
Hva om alle voter 300 ganger hver ? Eller blir ip logga eller noe ? ...
Vis hele sitatet...
Hvis de er litt seriøse så logger de vel IP-er.

Uansett så har jeg vært flink gutt og stemt på nFF...
Mekk nytt og bedre design på banneret, det som ligger oppe nå er ikke spesielt bra.
Mørkt, uklart, skiller seg ikke ut, osv. Første gang jeg var inne så jeg ikke NFF i det hele tatt.
Sist endret av plumRad; 19. august 2002 kl. 14:15.
Ligger på 3 plass på forsiden deres nå.. Enig med plumrad, så ikke nFF før jeg begynte og lete.. Ny banner ville vært tingen..
Skjønte ikke hvor jeg skulle stemme en gang... uff....
Nå er det 2. plass :rolleys:

/me skjønte ikke hvor han skulle stemme!
Opprinnelig postet av STX
Skjønte ikke hvor jeg skulle stemme en gang... uff....
Vis hele sitatet...

For å få flere medlemmer. Vi ønsker da å bli større og større, gjør vi vel ikke?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Skjønte ikke hvor? Håper dere kødder, det eneste som står på siden er jo 'klikk her for og stemme'
i dag tidlig, når jeg stemte, hadde nFF 9 stemmer, nå her de 51..det er ikke værst på seks timer.. men hva er meningen med det inn og ut kolonnene på høyere side?
Inn er antall clicks fra nff til topplisten, ut er antall clicks fra topplisten til nff...
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Skjønte ikke hvor? Håper dere kødder, det eneste som står på siden er jo 'klikk her for og stemme'
Vis hele sitatet...
Bah... jeg klikket på logoen med en gang... emn fant det nå...

XeQtR, du snakker om da!?
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Hvem er det egentlig som besøker slike topplister?
ok, jeg stemte skal stemme hver dag + at jeg skal stemme fra skolen
▼ ... noen uker senere ... ▼
Stemte nettopp, og nå ligger nFF på #1 plass!
skal ikke dette forumet vaere litt "undergrunn" jeg maa si at dette bare blir mer og mer kommersielt... skal ikke si at det er negativt... det faar bli opp til enhver aa avgj0re :/
er ikke så undergrunn lengre, men det skjer nå ting som få vet om da... men det forblir hemmelig, så ikke spør
Post noe mer på-kanten-av-loven-saker hvis dere føler det mangler det ...
Det er jo bra at vi har muligheten til å slette våre egne poster... *pheew*
▼ ... noen uker senere ... ▼
Stemme er gitt
Er det liksom måø å være så forbaska _bad_ nå da! Har vel diskutert alt mellom himmel og jord siden mine tidligere dager... Skal undergrunnen vokse kan ikke folk bare pøse inn som ikke har peil på undergrunnsvirksomhet, ie meg!

Delete account!?
Hva snakker du om STX?
Opprinnelig postet av DarkStaar
Hva snakker du om STX?
Vis hele sitatet...
Det eneste folk tenker på ved dette forumet er at det skal være mer eller mindre ulovlige ting som blir diskutert. Når da personer som meg, som ikke har beil på cracking, hacking, black hat etc kommer inn i forumet, blir det ikke så mye slikt ulovlig.

Det er da tydelig at det ikke finnes nokk undergrunnsstoff til å underholde forsamlingen, dermed må forumet slippe andre emner til. Som det jo har. Jeg siterer; "Her kan man diskutere nesten alt"...

Kanskje jeg ikke passer inn...
ah, nå skjønner jeg hva du mener! Og jeg kan si deg at jeg har heller ikke peiling på cracking, hacking eller black hat osv, men dette er heller ikke emner som interesserer meg. Jeg (og sikkert du også) er her for å delta i mer eller mindre interessante diskusjoner i et felleskap som består av mer eller mindre interessante mennesker

Det er garantert en stor del av personene på dette forumet, som deler samme synspunkt som oss og ikke bare er 1337 hax00r mekkz0r
Opprinnelig postet av DarkStaar
Jeg (og sikkert du også) er her for å delta i mer eller mindre interessante diskusjoner i et felleskap som består av mer eller mindre interessante mennesker
Vis hele sitatet...
Ditto!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Stemte i alle fall på NFF

Burde man ikke lage et system hvort man blir slettet som bruker etter 100 eller 200 dager

kunne jo være en god ide... ?

Jeg sier bare.... hm.... ok jeg hare ikke noe klokt og si nå men kanskje senere....
warion: før jeg ble et aktivt medlem på det første forumet jeg støtte på lurka jeg i ca 3-4 måndere. lurke er å lese poster på forumet, men uten å poste. på den måten lærte jeg meg hvem de forskjellige var... sånn at jeg slapp noe bråk når jeg begynnte å poste.

nope, bad idea.

sende email til de og spørre om de ønsker å være medlem for så å slette de som ikke svarer, event ikke har en virksom epostadresse, ja det kan funke.

meitemark
Forskjell på å være inaktiv og faktisk bruke nFF da. Jeg mener det er vel statistikk som føres når du går inn på siden hver gang du er logget inn, og da er du jo egentlig et aktivt medlem? Eller er bare aktive medlem de som poster på forumet.

Hvis aktive medlemmer er folk som er på forumet gjevnlig, vil jeg si at det er helt ok å slette de som ikke bruker kontoen mer enn en gang for å komme inn på ftp'er eller requeste noe.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Aktive medlemmer er de som er innom og leser også ja, går jeg iaffal utifra. Noe annet hadde jo bare vært teit.
Folk som er innom noen ganger og sjekker og skriver er jo aktive nok, men hvis man tar en titt på "medlemmer" og kikker på antall poster ser man at man fint kan slette noen... Mange som ligger å slenger på 0 poster
er det noe grunn til å slette inaktive brukere da? selvom man ligger på null poster kan det jo hende man er innom en gang i blandt, uten å poste. jævla mye interessant å lese her da.
Du har et poeng der
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Altså. En inaktiv bruker vil si en bruker som ikke er innom. En bruker er aktiv fordi om han/hun ikke poster.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
that said, hva er vitsen med å slette...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
nso: De inaktive de tenker på her antar jeg, dvs de som hverken poster eller leser.
Sikkert mange som bruker det som meg også, da, som bare titter innom nå og da hvis de lurer på noe...
Det har faktisk vært 1111 visninger av denne posten nå, det er nok endel som har vært innom ja.