Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3933
Jeg hadde veldig flaks her om dage og klarte og "lure" til meg en nøkkel til en brus maskin! (har ikke noen bilder av den atm men kan slenge ut noen snart)
Den er rundt i enden, du vet sikkert hvem jeg mener.

Det jeg lurer på er om det er bare denne nøkkelen du trenger?
Så hvis jeg har den så får jeg opp brusmaskinener på 1,2,3?

Har ingen maskiner i nærheten så jeg har ikke muligheter for å prøve dette på så kort varsel.
Hehe^^
Kan du ta kopi og sende en til meg? ;P

Men ja, hvis du har nøkkelen så får du den vell opp ganske så lett
Skulle tru det, ja.
Men er ikke umulig at man trenger to forskjellige nøkler, eller..?
Trådstarter
18 0
du kan få kjøpe den for en stiv penge sum ;D
trenger kun en kode. tror det var 3241 eller noe. står på google iallefall.
er gøy å sette opp prisen til 5K pr brus i en time :P

4-2-3-1 var det visst
Sist endret av Crazy_man; 27. desember 2007 kl. 00:53.
Trådstarter
18 0
det er vell for og endre menyen?
eller er det en kode inne i maskinen også?
Den ene nøkkelen du har, er den eneste du trenger på vanlige automater. Det er noen automater du trenger en ekstra nøkkel til, for å låse opp en sidelås (f.eks. en sealeaf, som regel uteautomater).

Det er også noen automater du trenger en nøkkel for å dra ut pengeposen fra, men det er kun når det brukes pengebokser av aluminium i de, og ikke de grønne vanlige pengeposene.
Kan jeg spørre ossen du fikk den? kunne vær hendig med en slik ja
Er denne til salgs?
Du får garantert ikke ut penger med den, det kan jeg love deg.
Men mulig du får åpna døren og itilegg kanskje du får opp en bedre meny
Ta bilde av nøkkelen! Evt få en nøkkelmaker til å lage kopier
bilde asap hørtes rå tøff ut!
tviler på at du får gjort så alt for mye med den da,kansje henta deg en brus i ny å ne!
her jeg bor har de nå begynt med stort jern-gitter uta på automatene som man trenger nøkkel til,sikkert en eller annen stygg låse mekanisme inni automaten og!
men hvordan fikk du tak i denne nøkkelen?
Trådstarter
18 0
Selger den gjerne, gi bud!

Sitter nå med et webcam med helt råtten oppløsning, men kan legge ut bedre i morgen!
Sist endret av Bzerk1337; 28. desember 2007 kl. 03:54.
Sitat av torsken
Du får garantert ikke ut penger med den, det kan jeg love deg.
Men mulig du får åpna døren og itilegg kanskje du får opp en bedre meny
Vis hele sitatet...
Ditt nek, man får åpna dekselet, og der er det bare å vippe ut pengeposen, med mindre det er en boks de har satt inn, og med mindre det er en uteautomat som krever en ekstra nøkkel på en sidelås.

Sitat av Bzerk1337
Selger den gjerne, gi bud!

Sitter nå med et webcam med helt råtten oppløsning, men kan legge ut bedre i morgen!
Vis hele sitatet...
Trodde det var en av nøklene til en av de lokale Coca Cola-folka du hadde bøffa jeg, ikke en slik privatautomat-nøkkel. Den nøkkelen der går ikke til CC eller Ringnes-automatene, men kun noe private automater der du bøffa den, too bad
Trådstarter
18 0
passer jo til alle Brusautomater da....??
Sist endret av Bzerk1337; 28. desember 2007 kl. 03:55.
Tydligvis ikke. Hvilken maskin stjal du den fra ? En Cocacola maskin? Hvor? Ikke gate adr, men by/området
Sitat av Bzerk1337
passer jo til alle Brusautomater da....??
Vis hele sitatet...
Var det et spørsmål eller svar?! Væresåsnill!
Sitat av Bzerk1337
passer jo til alle Brusautomater da....??
Vis hele sitatet...
Nei, det gjør den ikke, CC automater og Ringnes/pepsi-automater bruker ikke den nøkkelstrukturen.

I Norge bruker CC og Ringnes denne type lås og nøkler på vendingmaskinene sine, nøkler som du refererer til brukes i USA som standard, og england så vidt jeg husker, men i Norge er det kun impoterte automater som bruker slike nøkler, ergo privateide, og da i fåtall siden det ikke er en "mainkey" som passer til alle.

Coca Cola bruker nøkler regionvis, siden de leier inn firmaer til å fylle automater som Litra etc, og de har da nøkler av den type som jeg linket til først, som går regionvis.
Sist endret av droopi; 28. desember 2007 kl. 05:46.
Sånn som han buffa er helt lik nøkkelen til sykkellåsen min xD
Hadde vært fett å prøve om det funka å låse opp en automat med den!
Jeg har også sånn på sykkellåsen

Har to sykkellåser med sånn nøkkel.
hehe... er bare å teste på div maskiner da.. funker det ikke, så funker det ikke.. det er forresten kjekt å vite før man selger/kjøper.. men hvordan fikk du tak i den??
Trådstarter
18 0
Var på kino forrige uke, så sto det en brusmaskin der de skulle flytte eller kaste...
Da sto nøkkelen i låsen, jeg bare gikk fort forbi og rappet den
så en btw en maskin som hadde denne type lås i går!
hvor mye skal du ha for denne nøkkelen da?
lett å spare inn i bruspenger da, uansett hva han skal ha. En brus ca. 20kr.
Si han skal ha 2k for den. Bare 100 turer :-P
Dere tror virkelig det er en universalnøkkel? Dude...
Sitat av AudunlS
Sånn som han buffa er helt lik nøkkelen til sykkellåsen min xD
Hadde vært fett å prøve om det funka å låse opp en automat med den!
Vis hele sitatet...
Idiot. Har det falt deg inn at det at det er samme type nøkkel ikke vil si at det gå å låse opp alle låser av samme type for det? Selv om du og naboen din har samme type lås, så vil ikke det si at nøkkelen din kan låse opp døra hans.
Trådstarter
18 0
Hvis noen vil kjøpe den eller bytte den mot noe, send gjerne bud på pm
Sitat av droopi
Dere tror virkelig det er en universalnøkkel? Dude...
Vis hele sitatet...
Skjønner din frustrasjon.