Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 416
Vet ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men det har jo med Internett på mobilen...


Min 11 år gamle nevø har klart å få en regning på 3000kr etter å lasta ned bilder og annen mannshit fra Internett på mobilen. Jeg trodde det var helt ut å kjøpe bilder på mobilen når man bare kan overføre dem fra pcen til mobilen. Jeg synes det er helt uhørt å i det hele tatt selge bilder man får gratis på nettet, men det jeg spør om er om det er noe form for aldersgrense? Han er bare 11 år, og jeg synes ikke det skal være mulig for barn å bestille i hytt og pine på mobilen. Det er jo bare et klikk og 50kr kan være borte vekk på få sekunder...

Takker for svar
Sist endret av YeiYeo; 16. desember 2007 kl. 13:39.
Selvom han er 11 og bruker av abonnement er det en juridisk eier som står økonomisk ansvarlig, altså mor, far eller lignende over 18år.
Kanskje på tide å lære han litt om vettug bruk?