Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 6508
Sitat av wkL
Hvor lenge skal dere sosialister gjemme ansiktet i hendene og tro at alle mennesker er gode? Ja, DonTomaso, deg. Direkte trusler mot Norge? Få han ut. Heller han en vedkommende nevnt i nevnt over her i tråden, og henviser herved oppmerksomheten til innlegg #44
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri påstått at Kraker er god, jeg har flere ganger sagt at han etter all sannsynlighet er en psykotisk kuk, men jeg mener vanlige rettsprinsipper også skal gjelde for psykotiske kuker. F.eks skal man ikke utvise psykotiske kuker til land hvor kuken kanskje blir henrettet eller torturert.
Sitat av DonTomaso
Jeg har aldri påstått at Kraker er god, jeg har flere ganger sagt at han etter all sannsynlighet er en psykotisk kuk, men jeg mener vanlige rettsprinsipper også skal gjelde for psykotiske kuker. F.eks skal man ikke utvise psykotiske kuker til land hvor kuken kanskje blir henrettet eller torturert.
Vis hele sitatet...
Det hadde ikke vært vanskeligere enn å opprette en dialog med irakiske myndigheter. Lovnad om fengsel, uten tortur og dødsstraff burde vel ikke være vanskelig å diskutere seg frem til? Regner med irakiske offisielle heller ser han låst inne i et bur istedenfor å vandre rundt fritt i Norge og heve seg over loven.
Men da er vi enige, flott. Da var forrige innlegg rettet mot andre "alle-mennesker-er-gode-innerst-inne"-personer.
Sitat av vidarlo
Nei.

Det er ikkje ulovleg å meine noko i Noreg. Det er derimot ulovleg å gjennomføre ei straffbar handling. Forskjellen er rimelig stor.
Vis hele sitatet...
Så du syntes det er helt greit at ett drap / mord eller andre ugjærningermå bli utført av han, før han kan bli kastet ut, i stedet for å gjøre det no, slik at han ikke er noe fare for rikets sikkerhet ?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Spelley, kvifor er han fare for rikets sikkerhet? Svaret er at vi veit ikkje. Ikkje engang krekar sjølv har fått innsyn i PST si vurdering, og difor ser prosessen i realiteten ut som en del personer som har satt seg sammen, fått sjå noko, og deretter konkludert med at ja, han er farlig. Uten at nokon andre veit kvifor.

I teorien er det ingen ting i vegen for at det ikkje finst slik dokumentasjon, og det er en farlig veg å gå i ein rettstat.

Eg er difor einig med Dontomasso: ja, fyren er mest sannsynlig uheldig for norge, men det bør ikkje hindre at han får fair rettsak.
Sitat av draco12345
Hey forsiktigt, du kan bli anmeldt for trussler

Men Ønske om en evt youtupe film med han og div gjenstander er vel fult loveligt
Vis hele sitatet...
Som om jeg bryr meg. Den var ikke ment som en trussel. Heller mer hvor forbannet jeg er over at den soppen får bli Norge.

EDIT: skrivefeil
Sist endret av Arath.inc; 29. november 2007 kl. 19:10.
Sitat av vidarlo
Spelley, kvifor er han fare for rikets sikkerhet? Svaret er at vi veit ikkje. Ikkje engang krekar sjølv har fått innsyn i PST si vurdering, og difor ser prosessen i realiteten ut som en del personer som har satt seg sammen, fått sjå noko, og deretter konkludert med at ja, han er farlig. Uten at nokon andre veit kvifor.

I teorien er det ingen ting i vegen for at det ikkje finst slik dokumentasjon, og det er en farlig veg å gå i ein rettstat.

Eg er difor einig med Dontomasso: ja, fyren er mest sannsynlig uheldig for norge, men det bør ikkje hindre at han får fair rettsak.
Vis hele sitatet...
Får litt Kafkaske vibber av hele saken. Hvordan i helsikkas kan Krekar forsvare seg om han ikke vet hva han forsvarer seg mot?
Denne mannen har det mye bedre i dette landet, enn det våre eldre og syke har det.
Fullstendig uspiselig at våre skattepenger holder liv i denne mannen!
Nå synes jeg at Norge som en stat må sette foten ned. Denne mannen er en terrorist som har truet Norge flere ganger, senest sist uke. Med di påstandene mulla kommer med så viser det at han har folk bak ryggen som kan gjøre skade på det norske samfunn.

Min mening er at denne mannen ikke skal få gå fri som fuglen på gaten. Han har fått en dom som er at han ikke er ønsket i Norge. Han får ikke være i mer i Norge pga at han er en fare for den norske sikkerheten. Han burde sitte i fengsel til han kan utleveres. Det er da vel ikke Norge sin feil at denne mannen vil bli drept i sitt hjemland? Mulla har gjort ting som han vil bli staffet for.
Mulla er et stort pengesluk for staten!

Enkelt å greit bur han inne til han kan utleveres. Kan han ikke utleveres så får han sitte i fengselet å råttne! Jeg er dritt lei av slike som mulla. Jeg er også flau over hvordan Norge håndterer denne saken!

UT MULLA UT!