Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 918
Hei!

Lurte på om noen kunne ta seg en tur innom www.pspnett.com og se litt på CSS designet.
Håper på positive svar.

Vi bruker www.servetheworld.no.
hvordan er det relevant at dere bruker servetheworld?

sida er egentlig ganske pen, men for rotete og tettpakka.
Bra design Tostoo men det benyttes litt mer virkemidler for å tiltrekke besøkendes oppmerksomhet enn strengt tatt nødvendig. Hva rolle utgjør for eksempel bildene på høyre marg, virker som du tatt de med etter en 3 Column mal - det blir fort rotete og besøkende orker ikke feste ved seg nyttig informasjon med visuell informasjon.

At bildene er forsøkt satt statisk i høyre-kolonnen virker for meg også mot sin hensikt, siden det allerede er der harmonien basert på det gyldne snitt slår feil - det trekker vekk oppmerksomhete, istedet for å være et hjelpemiddel/virkemiddel.

Som bruker vil jeg alltid være interessert i å se et større bilde (image) av produktet i en slik presentasjon, det eneste virkemidlet for et trykk på slik bilde bør være! Trykker jeg på bildet her kommer jeg til samme lenke som når jeg trykker på beholder-overskriften, artikkel-overskriften, bulk-overskriften - kall det hva du vil. Dette er en ressurs som kan utnyttes bedre.

Fjern bort høyre-kolonne-bildene, sett de som et miniatyr til selve hoveddelen, og benytt et større image med mini-ingress som normalt. Da tror jeg nettsiden blir kjempebra!
For å nevne det jeg syns litt kort;
Greit design - Friske farger - OK navigasjon - Litt rotete - Fiks at større bilder er en mulighet.

Lykke til.
Jeg syntes designet er bra, og er det en ting jeg skal "klage" på er det rotet som flere har nevnt. Ved første øyekast blir blikket dratt fra den ene siden til den andre og opp og ned og tilbake.
Jeg ville vurdert å gjøre ett eller annet for å få det mer ryddig og mer oversiktlig. Er alt for mye øyet vil se på samtidig, på en måte. Kanskje litt for mye effekter enn nødvendig?
Sist endret av Harp0; 1. desember 2007 kl. 13:22.