Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1179
KaZaA Lite 2 er faktisk ute, selvom det ikke er på siden deres.
Du kan laste det ned herfra

Det står jo tross alt på kazaalite.com i topicen
Kazaalite.com :: Spyware/ad FREE filesharing | Main site down
Vis hele sitatet...
som vel mener at de ikke har oppdatert siden...
Ministry of Love
sptz's Avatar
å du er sikker på at det er kazaa lite 2 og ikke et annet men masse bakdører i? :/
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Har virus-scanna det osv. osv.
Fungerer helt fint hos meg
øøø... hvorfor presterer folk alltid å komme med masse GAMLE ting
Takker DH, nå slipper jeg å vente til slutten av oktober med å se sesong 5 av Buffy

Kazaa er digg til tv-rips

Dumme meg hadde visst ikke fått med meg at Kazaa Lite 2 var ute... men så hadde jeg egentlig skrinlagt kazaa (lite) da..
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
tore-: jeg hadde fulgt nøye med på www.kazaalite.com, men den ble aldri oppdatert... og da jeg fant det på en annen side, tenkte jeg at det kanskje var flere som hadde ventet og ventet på det, men bare sjekket ut KaZaA Lite... man tenker jo at siden det er den offisielle siden, er de vel først ute
tore, av samme grunn som du har en stor trang til å alltid påpeke at du tydeligvis har ting lenge før andre.

Forøvrig fungerer kazaalite2 mye flottere enn 1, da søk og slikt går mye kjappere. Jeg savner fortsatt 'enqueue in winamp' though.
Tore: I dag er det 15 dager siden den KazaaLite'n jeg har ble kompilert ("built: monday, 23 sept"). Vet ikke når den ble lagt ut på nett, men jeg synes det er ganske ferskt uansett... Tror jeg tok den ned for halvannen uke siden, men allikevel.. sikkert mange som ikke har fått det med seg!

Bra det, DH ..jeg har ikke hatt noe problem med min heller (som jeg har merket) bortsett fra at min participation level er nede i 3! hehe
For å få 1000 i "participation rating", bruk Kazaa cheater:

http://www.aciduk.34sp.com/kazaacheater.exe

Sånn ja, nå kan du laste ned pr0n på hele 50Kbps, hvis du har drittent Telenor 384/128 ADSL....
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Fungerer dette altså? Høresk skikkelig bogus ut
Jeg tror det skal funke. Så et screenshot av en som skrøt av 1000 i rating inne på en p2p antispyware side. Har forøvrig hørt at det skal være "stealware" i kazaalite 2.0 også. Det med at kazaa stjeler referals på awazon o.l når folk handler på nett. De som de stjeler fra kan godt være veldedighetsorganisasjoner.

"While I agree that this is really a bit of a scam, it is a way for us to pay salaries while not adversely affecting our users" -LimeWire Developer
Forsvinner alt faenskap når man uninstaller kazaa2 fullver? Jeg har installert fordi jeg ikke fant forbanna kazaalite, og fordi jeg ikke er så sinnssykt paranoid egentlig..
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Nei... dritten blir der fortsatt....
bruk ad-aware... det fjerner det meste spyware/adware crap
beklager folkens da fant jeg den sikkert den dagen den kom ut, mente jeg hadde hatt den et par uker
Hjemmesiden til KazaaLite er http://www.kazaalite.nl, for det første.
For det andre, bruk spybot http://patrick.kolla.de/software/spybotsd/navi.en.html til å fjerne spyware. Raskere og mer omfattende enn AdAware
Spybot så skikkelig bra ut. Håper den ikke har spyware.
Opprinnelig postet av Digital Hybrid
Fungerer dette altså? Høresk skikkelig bogus ut
Vis hele sitatet...
funker flott....
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Digital Hybrid: takker, endelig kan jeg laste ned v2 av kazaa.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Opprinnelig postet av Argus
For å få 1000 i "participation rating", bruk Kazaa cheater:

http://www.aciduk.34sp.com/kazaacheater.exe
Vis hele sitatet...
linken virker ikke lenger...flere steder jeg kan finne den?
hva faen er det participation rating greiene uansett?
kazaa lite 2 kom jo ikke akkurat lenge etter at kazaa 2 kom.

kazaa lite 2 er ikke fake.

www.kazaalite.net
Kazaa Cheateren virker, ja.
Men tenk, hvis alle skulle ha brukt den, hvordan ville det bli da?
Opprinnelig postet av Dekilaz
For det andre, bruk spybot
Vis hele sitatet...
Bruk på egen risiko står det
greit for meg at folk cheater, alltid masse folk som er for dumme/ignorante til det.

men, hva med å faktisk la folk laste ned fra deg (litt iallefall) man har tross alt en horde med ubrukt ut-båndbredde for det meste, kan jo like gjerne bruke den og gjøre andre glade (være kommunist)