Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 521
Hallo

jeg har tenkt å kjøpe meg pc snart. Har sett litt på forkellige pcer, men lurte på om dere hadde noen forslag til hvilken jeg burdel kjøpe, og evetulet erfaringer. Jeg kommer til å bruke pcen til skole, laste ned filme musikk, redigering av filmer osv. Tenkte meg en makspris på rundt 12000 kr

pcene jeg har sett på:

packer bell

hp

takk på forhånd
Sist endret av Baaaang; 17. november 2007 kl. 18:53.
Begge linkene linker til samme maskina... (Packer bell)
Trådstarter
38 7
ops! skulle være fikset nå
Begge maskinene virker som ok alternativer faktisk, positivt for HPs vedkommende må være den større skjermen m høyere oppløsning, og stor diskplass, som er greit når du skal laste ned diverse, samtidig som du skal redigere filmer. diskplass trenger du alltid mer av.. selve skjermkortet har bedre kapasitet på Packard bells maskin, og HDMI-utgang hørtes jo veldig kjekt ut, om du skal vise frem filmer osv direkte på tv-en.. packard bells maskin er nok betraktelig greiere å ta med seg rundt om kring, du sier du skal bruke den til skolearbeid, blir vel gjerne litt farting rundt om kring med den i såfall.. Ikke har jeg mye erfaring, men packard bell maskinen du ser på tror jeg skal være ganske solid og skikkelig bygd.
Kjøp HP... de er best på kvalitet og ytelse...
og viktigst ikke kjøp på elkjøp... gå på mpx eller komplett...