Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2272
Hmm jeg bare lurer på en ting. Istad så kjøpte jeg og en kompis en pakke med knaster fresh hemp. Som man skal røyke såkalt urterøyk. Men vi ble usikkre og følte oss litt svimmel også tenkte vi ikke noe over det. litt senere på kvelden så vi bakpå pakka. der står det: Contains a blend of hemp leaves (low in THC) along with a variety of herbs. altså inneholder denne røyken THC altså cannabis ? takk for svar:P
Hvis det står at det er litt THC så tror jeg de snakker sant
Original_G's Avatar
Trådstarter
88 0
hmm men hvorfor ble det solgt i hemphouse da? dette er jo da ulovlig salg...
Er ulovlig og selge billig polsk sprit under disk også, men det skjer jo rundt om i oslo, men helt erlig. Jeg aner ikke
Sist endret av telebohrian82; 21. mars 2007 kl. 22:00.
Fordi mengden er så mikroskopisk liten at den ikke har noen som helst fysisk virkning, hvis du ikke er hyperallergisk. Sier seg selv, og jeg tror nok det bare er dere som er litt på bærtur med hva dere røyker.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
På alle internettsidene det selges står det følgende:
The new fresh, hempy Knaster. Of course 100% THC-free. With hemp flowers and a special kind of mint. Use only as incense. IF you like Knaster and you haven't tried Fresh hemp yet, you will be enthused.

Jeg vil tro det er industrihamp e.l. de bruker med så lave thc nivå at man må røyke et sankthansbål for å få noe effekt.
Original_G's Avatar
Trådstarter
88 0
okey takk.. haha
kanskje det bare var uvandt og røyke urter lissom.. haha
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Har røyket det noen ganger og er enig med deg i at du blir litt svimmel, men grunnen er nok fordi det inneholder urter som: scullcap og damiana. Men det er absolutte ikke å anbefale å kjøpe det for å prøve å få noen rus-effekt, siden effekten er som en hundrenedel av et nikkosjokk.
Industri hamp som er lovlig i EU land kan inneholde 0,2% THC