Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1483
Ser i dette øyeblikk på Åndenes Makt på TV Norge og kan ikke annet og si at jeg blir litt fascinert av det de forteller og hva de klarsynte kan finne ut av og gjøre.
De var forresten i et hus i nabolaget for 2år siden også, og ''drev ut'' ånder fra huset.
Og jeg kan med hånda på hjertet si: Ja, jeg tror det er mer mellom himmel og jord.

Hva synes du om programmet? Tror du på spøkelser?
Programmet er lame. Man kan se kamerafolk i vinduene når "lyset plutselig slår seg på" osv.
Nei, jeg tror ikke på spøkelser.
Tror vel litt på spøkelser je... men Åndenes Makt er lame...
Som det ble skrevet på vg.no i går\dag, "140 søkere til Åndenes Makt! Men hvordan vet de at noen er klarsynt?" .. Det sier vel sitt ? ;P
Programmet er helt greit, så lenge dem driter i å overdramatisere og legge på latterlige effekter.
Ellers tror jeg på såkalte spøkelser og det overnaturlige til en viss grad. Jeg synes ihvertfall mye av det er ganske fascinerende
Sist endret av lolatmeg; 4. november 2007 kl. 22:07.
Juks og fanteri fra den ene enden til den andre.
Idiotisk program xD
Hhaha, så på 'traileren' til åndenes makt; En fyr knyter skolissene sine eller noe, så braker han ut og faller på gulvet: au!!... Ble han liksom dyttet av spøkelset??
Et program for folk som synes banan-twist er himmelsendt.
Det er like kamuflert drittsekk-tv som Tore på Sporet.
Programmet er det dårligste jeg noen gang har sett. Bare juks alt sammen.
Eg har ikke litt troa på programmet engang..
Men eg og tror at det er noe mer mellom himmer og jord.
vitenskaplige dokumentarer osv ( mye bra på discovery ) liker eg.
har sett mange som er utroli fake og da though
Så faktisk programmet ikvell, og jeg vet ikke riktig hva seg skal tro.. Hvorfor skal man tro på Gud, men ikke spøkelser? Jeg for min del tror ikke på Gud, men jeg tror litt på spøkelser.. Har en venn, som er utrolig kristen, og han har en utrolig fortelling hvor han en gang så spøkelser.
Men, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, har veldig lyst å oppleve det med egne øyne.
Jeg vil ikke ta stilling til om det er mer mellom himmel og jord en hva vi ser, men enten det er det eller ei er hvertfall disse programmene ren bullshit!
Sitat av Petter Pan
Jeg vil ikke ta stilling til om det er mer mellom himmel og jord en hva vi ser, men enten det er det eller ei er hvertfall disse programmene ren bullshit!
Vis hele sitatet...
Det du sier her er det samme som å si "Enten er programmet bullshit eller så er det ikke bullshit".

Å nei, jeg tror ikke på at en som kler seg ut som en prostituert driver ut usynlige folk fra hus.
Sitat av l2s
Så faktisk programmet ikvell, og jeg vet ikke riktig hva seg skal tro.. Hvorfor skal man tro på Gud, men ikke spøkelser? Jeg for min del tror ikke på Gud, men jeg tror litt på spøkelser.. Har en venn, som er utrolig kristen, og han har en utrolig fortelling hvor han en gang så spøkelser.
Men, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, har veldig lyst å oppleve det med egne øyne.
Vis hele sitatet...
Trodde ikke kriste trodde på den slags overnaturlige ting..
Er vel bare gud å jesus.

Men anyways. mange tror på at gud skapte dinna verdenen og fant opp alt mulig bullshit.
så mange mener de synst de er syke i hode sitt pga deres livssyn/religion..
Så eg vil si at det er mindre sykt å tro at det finst noe mer mellom himmel og jord.
Menneske har alltid vert interessert i, og ville utforske det ukjente! Ofte er det ukjente, definert som mørket! Altså; Mørket=Ingen lys, = Ukjent!

Vi har alltid klamret oss til troen. Før trodde man på Tor med hammeren, så trodde vi på tusser og troll. Nå tror vi på Gud og\eller andre ånder som f.eks spøkelser.

Et menneske som godtar at det er bare et menneske, uavhengig av troen og redselen for ensomheten, mørket og døden, vil oppnå lykke her på jorden! (hyys,2007)

Så hvorfor sløse bort livet på redsel av mørket?
Så hvorfor sløse bort livet på troen av Gud?
Så hvorfor sløse bort livet på ensomheten?
Åndenes makt er jeg sikker på er helt sant! hvordan skal de klare å lure folk med ting, de opplever jo ting mens kameraet går og, så liksom skjønner ikke helt hvordan de skal klare og tulle om det! er overbevist om at d finnes spøkelser å ånder å sånt! folk opplever ikke ting for tull, de melder seg inn i åndenes makt for å få hjelp på uforklarlige ting som de vil ha stopp på! eks: hvis de skulle ha hatt en kråke i taket, som en her inne skrev, så har de ikke opplevd så mye annet av kråken, da hadde de bare opplevd et dunk/smell i taket, that's it! men de har opplevd å sett skikkelser, osv.. blitt puffa, måtte faktiskt til lege etter å bli angrepet, så hva kan angripe de da? er mye de ikke kan forklare som er (overnaturlige fenomener) som de som er klarsynte, de kan ikke kødde om det, tror de snakker sant jeg. Ellers hadde det ikke vært reality. er trossalt et reality-programm da Håper flere er enige i at Åndenes makt ikke er tull! dessuten, de finner jo ut om familegreier, som de "klarsynte"ikke har vist fra før aver overbevist om at alt i Åndenes Makt er sant
Sitat av Grantax
Å nei, jeg tror ikke på at en som kler seg ut som en prostituert driver ut usynlige folk fra hus.
Vis hele sitatet...

..eid xP

Underholdene nok, selvom det blir litt for dumt noen ganger.
æ e 16 da! men ha bærre 15, fer giddatj å skriv nå anna:P
To tråder om samme tema blir litt overflødig - fortsett her
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=95291