Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 13872
spankingguru
Worner's Avatar
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=91215 Her er en rapport fra en som ikke hadde det så gøy.
Sitat av Drøggs
Kommentar til veldig mange innlegg her: Herregud, hvor har dere lest om metamf hen, i "Det Beste" eller noe? I media har det i alle år vært sensasjonspregete artikler om "nye og skumle narkotiske stoffer", og de artiklene har i alle år vært fulle av pisspreik. "Ååå, du blir hekta etter første gangen".."Åå, du tror gjerne at du kan fly og så hopper du ut fra nærmeste høyblokk"....BøøøH!!! Hehe, artiklene er oftest ment å skulle skremme folk fra å teste stoff, men disse artiklene sprer også idiotiske myter og løgner som ikke har noe med noen virkelighet å gjøre. Og fjortiser og nykterister svelger mytene og blir med på å spre dem videre.
Vis hele sitatet...
Det derimot er jeg enig i, har "brukt" speed i mange år selv, og personlig avkreftet mange av mytene som florerte i mine "unge" år selv. Men når det er sagt er vi vel alle sammen forskjellige, noen er mere tilbøyelig for å bli hekta på ting enn andre, noen har kanskje også lettere å kjøre seg på psykoser enn andre, og det er gjerne disse ekstreme tilfellene som blir blåst opp å brukt for det det er verdt i media som anti-kampanjer, uavhengig hvilke stoff det er snakk om, sikkert mange som husker den myten om han som spiste flein å aldri kom ned igjen, trodde han var en appelsin og var redd noen skulle komme å skrelle han.
Sist endret av Dodecha; 30. oktober 2007 kl. 12:05.
Sitat av Drøggs
Metamf er roligere speed enn benzedrin/vanlig speed.
Vis hele sitatet...
Dette er feil.

Sitat av Wikipedia
The methyl group is responsible for the potentiation of effects as compared to the related compound amphetamine, rendering the substance on the one hand more lipid soluble and easing transport across the blood brain barrier, and on the other hand more stable against enzymatic degradation by MAO.
Vis hele sitatet...
Sitat av h4llik
Tviler du! http://www.totse.com/en/drugs/speedy_drugs/165183.html ingredienser. Bange anelser om om siden er til å stole på.
Vis hele sitatet...
Siden er til å stole på jo.

Derfor er alle hoved-ingredienser idag tilført strenge restriksjoner og kontroller, jmf. en masse lov-endringer og direktiver. Det er derimot ikke så enkelt å produsere som det skal fram til her, Leukart er særdeles enklere enn RP/HI (eller rpx).

Let videre på totse, så ser du Clandestine Chemist Handbook - og vit at denne fyren har peil, det er ikke dermed sagt at de/dere bør prøve det samme!!!

Sitat av Drøggs
Kommentar til veldig mange innlegg her: Herregud, hvor har dere lest om metamf hen, i "Det Beste" eller noe? I media har det i alle år vært sensasjonspregete artikler om "nye og skumle narkotiske stoffer", og de artiklene har i alle år vært fulle av pisspreik. "Ååå, du blir hekta etter første gangen".."Åå, du tror gjerne at du kan fly og så hopper du ut fra nærmeste høyblokk"....BøøøH!!! Hehe, artiklene er oftest ment å skulle skremme folk fra å teste stoff, men disse artiklene sprer også idiotiske myter og løgner som ikke har noe med noen virkelighet å gjøre. Og fjortiser og nykterister svelger mytene og blir med på å spre dem videre. En trenger ikke å gå langt for å finne ferske eksempler på det, hehe...
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd metamf, i særdeles ren form også, pluss alle de urene former som yaba til eksempel - det har ikke du, drøggs!

Jeg leser videre en som påpeker hvor rett jeg treffer når han henviser til ditt innlegg om metamf er roligere speed enn benzedrin, som i utgangspunktet er "flytende amfetamin"... Benzedrin i sin form før var temmelig ikke til annet bruk enn hva pseudo-effedrin er i dag, men benzedrin illegalt produsert på gata (80-tallet) ble kalt liquid amphetamine, og var en fribase av metamfetamin (idag liquid meth) og kalt "benzedrin" for å følge opp urban legend om 60-70 tallets benzedrin og live opp myten om at flytende amf var helt sinnsykt. Vel, det var det jo - for det er i realitet metamfetamin fribase...

I motsetning til benzedrin, som var i opprinnelsen en nesespray

Og for de som lurer på om metamfetamin-rusen er "roligere" enn vanlig amfetamin-rus, les om tweakers, og fortell meg forskjell på en amfetamin-brukers rus-kontroll og en metamf-brukers ruskontroll, og forsøk å overbevise meg om at metamfetamin-rusen er roligere enn amf-brukers, jeg skal være med på at 4-aminorex (glass) er roligere, men det er jo ikke metamf heller da - selvom den i storbrittania (ihvertfall skottland) blir feilaktig kalt det...

Pluss til rbt - han har også prøvd metamf---

Især er slike meth-faces oppstått fra illegal metamfetamin-produksjon opprinnelse av RPx, denne typen metamf er normalt en røyke-meth (nei, hverken japansk eller koreansk metamfetamin-crystal eller glass), men følgelig er metamf fra anhydrous ammonia mer "vennligsinnet" mot kroppen --- ikke så veldig for kokken da... Leukarts P2P og MD-P2P er den mildeste formen for metamfetamin illegalt produsert (og mest vanlig i europa). Tsjekkia er et av de få europeiske nasjoner som fremstiller illegal metamf...

Til mariela -- du tåler kanskje alt, hva vet jeg - men metamf tåler du ikke - det vet jeg!

Javel da - Drøggs har, har du noen kilder til påstanden om at tusener av nordmenn og millioner av amerikanere kan begi seg ut på metamfetamin-misbruk uten å ende opp som vrak?

Jeg er ikke en fjortis, og ikke en nykterist, bare veldig nysgjerrig på om du kan henvise til de påstandene.
Yaba er vell det thailandske navnet for meth og er i pille form hvis jeg ikke tar helt feil?
En rask tur på google bør vell svare på det. men ikke i form til å åpne en ny nettleser

Edit: Ifølge wikipedia:
Yaba or Ya Ba, tablets of methamphetamine and caffeine popular in Thailand
Sist endret av Sigurd4u; 30. oktober 2007 kl. 17:38.
du tar ikke feil - sist jeg ordnet meg noen sånne i hovedstaden kostet de fra 100 - 150 kroner stykket og var rett og slett en nedtur, kontra de du får tak i i køben...

yaba i produksjons-form er litt annerledes (ref.: mye enklere) enn metamfetamin i seg selv, særlig hvis du bor i asia....

ya ba tror jeg betyr noe sånt som "crazy pills"... spør vietnameserne/thailenderne i byen, de kan sikkert svare på det...

og med dette bekrefter du også sitatet mitt at det er en uren form for metamfetamin
Jeg har nettopp vært to måneder i Thailand, kom tilbake for ei uke siden. Og der var det yaba og ice døgnet rundt i to måneder. (Ice er det samme som chrystal meth, og amfetaminet i yaba/W.Y er også metamfetamin.) Hver gang jeg er i Thailand bruker jeg de samme stoffene. I løpet av 27 år som intravenøs speedfreak har jeg også fått bred erfaring med alle speed-varianter som er å få tak i, stort sett..

Og forresten; Yabaen du har brukt, hvordan så de ut, hvordan luktet de og smakte de, hvordan tok du dem, hvor tok du dem og hvor mye kostet de? Artig å¨snakke om noe med andre som har brukt det samme, tenkte jeg..?
små, rosa, ingen delestrek, merket har du allerede påskrevet, selvom jeg er usikker på om det skal være W.Y, thailand er ikke ukjent land for meg, har mest sannsynligvis slektninger der nede, har selv besøkt landet, har plenty av venner (ikke fantasi-venner) som er titt og ofte der nede, og har også fått knall hvite yaba-tabletter i vårt nabo-land, disse var desto større.

Du som har vært så mye på plata, rett nesa di mot Karl Johan anno 2007 og spør etter yaba - du får garantert tak i det der

Og trenger du mer informasjon om yaba, jeg er ikke overrasket om du møter en på Karl Johan som kan forklare deg det... Gå etter de med pakistansk utseende og spør du, men om du ønsker detaljer av de tilfellene du spør om her, ville jeg vært desto forsiktigere...

Og en ting til, methcathinone blir ofte solgt i tablett-form som yaba... så avslørte jeg en avis-artikkel som ennå ikke har kommet ut i Australia...

Og Ice har du rett i er crystal meth, Glass derimot er 4-aminorex (hvilket jeg ikke har prøvd)

og ja, jeg har tre - fire oppskrifter til yaba...

Og da har jeg et spørsmål til deg du velger selv om du vil svare på:
Hvor i Thailand skaffet du deg yaba, hvordan så de ut, for ikke snakke om hvilket plasser dro du og spurte etter ice, snakket du engelsk eller thai, hoppet det en smilende og sa: Jada, vi har plenty av godsakene her, du møter oss sammen med marijuana-selgerne (særlig), var det arbeiderklassen, eller var det på et industri-område smekkfullt av thailandske damer... du som har vært der så mye, skjønner sikkert hvorfor jeg spør om det...

Jeg ser at du ønsker beskrivelse av rusen til yaba, og leser du et av mine tidligere innlegg så ser du at jeg ble direkte skuffet. Har gitt stoffet et-par tre sjanser til, dessverre uten hell... men kompisen min ble steinvill... Som du sikkert skjønner så kreves det en litt annen hudfarge en hvit for å få tak i oppskrifter direkte relatert mot yaba - for ikke så lenge siden måtte du faktisk kunne et helt annet språk enn norsk for å finne det på nettet (merk.: engelsk er heller ikke så fordel)

Tenkte meg nok du var en speadfreak - kunne ikke skjønne at en fra heroin-miljøet skulle være så bastant - derfor tillot jeg meg å skrive "lurt trill rundt" i et av mine besvarelser direkte til deg. Har fått inntrykk av at de i minus-miljøene ofte er best belært, ut fra tidligere diskusjoner jeg har hatt med sådan. Ikke si hei,hei til meg hvis du er speed-freaker. Verste miljøet som finns. Er absolutt ikke stolt å tilhøre det miljøet, nei.
Hvorfor svarer du på spørsmål ingen har stilt, og hvorfor påstår du at folk har spurt om ting de ikke har spurt om? Jeg har sett at du gjør det veldig ofte? Å, så du er "usikker på om det skal være W. Y"? Vel, det er fint at ingen andre i verden er usikre på det.. Yaba og W. Y er det samme, og det står aldri andre bokstaver på dem enn W.Y. Men hvordan lukter de og hvordan smaker de, det er noe absolutt alle som har prøvd dem vet? Og hvor mye koster de? Å nei, du "kjøper dem jo på Plata eller i Sverige", og du har vel tilfeldigvis aldri kjøpt dem i Thailand.. Men lukta og smaken ville fremdeles vært den samme. Rosa er vel forresten ikke det de fleste ville kalle farven/farvene.? Noen kan vel kanskje kalles mørk rosa, men røde vil nok de fleste kalle dem. Noen av dem heller litt mot oransje, noen litt mot lilla, men de er fremdeles røde. Men, i Thailand, hvor mye koster de, vennene dine i Thailand må jo vite det?
Her er du bastant igjen - de fleste slike tabletter er særdeles porøse, og mange av de er særdeles hjemmelagde (hva vet jeg, kanskje Pfizer har lagd noen de selger under disken)... og W.Y. behøver dog ikke bety at det er yaba... og joda, rosa var de.. om jeg skal tippe, ville de neppe kostet mer enn 100 bath for en pille, dog jeg aldri har kjøpt yaba i thailand og her kommer relevansen min angående kjøp av yaba i thailand.

For et par av mine kompiser kunne rapportere om særdeles negative tilbakemeldinger hvor de enn var og forsøkte å kjøpe yaba i Thailand, spesiellt med de nye lov-endringene som har skjedd i dette landet (hallo, kanskje du ikke vet det - men det har nettopp vært et statskupp der nede).

Disse to har ikke så rent ofte vært i Thailand og kjøpt mye rart, og tru meg - mye rart! De fikk derimot en vag følelse av å være særdeles uvelkommen når de skulle kjøpe yaba (og ice prøvde de seg med når de fikk inntrykk av at yaba ikke ble forstått). En teori, ja - til din forargelse - en teori er at yaba-produksjonen er en relativ stor inntektskilde til den lokale mafiaen (merk: triaden) og at de senere års aksjoner mot denne produksjonen har ført til utryggheten som vokser opp i blant folk, spesielt i Chiang Mai-områdene (Nord i Thailand).

Ikke nok med det, mesteparten av all yaba-produksjon i "Thailand" foregår ved den Burmesiske grensen...

Lilla, oransje, rød, rosa - dette kalles for titandioksid, yaba i sin helhet er hvitt.

Titandioksid finner du på enkelte pseudoeffedrin-holdige produkter i USA, Asia, Australia og er den fargen som er med å klassifiserer pillene (coating) som eksempel den meget omtalte Sudafed. Du kan fint fremstille yaba ut fra hvite tabletter, så som Arsan Effedrin Hcl, og da får du ikke denne rød-fargen din. I USA har såkalte strawberry meth kommet på markedet, der det spekuleres i om det er fosfor-preperat som ikke er nøyaktig vasket.

Jeg har fått samme "rødfarge" av methergine (ergot alkaloid, les lsa/lsd-tråder her i forum) når en vask av typen pseudo-effedrin vask skulle foretas i varmt vann. What's the big deal? I Sverige er Leukart en mer anvendlig metode enn pseudo-vask, at de har knall hvite yabas uten w.y-tegn på de er dermed ikke så rart, tviler på om det er noe som helst trade marks på dem....

Jeg skjønner deg ikke på området svarer på bla-bla... syns jeg har svart nok på dine spørsmål ihvertfall

og ta deg en tur på Karl Johan først du (slutt med det Plata-pisspreiket, Karl Johan er det aktuelle stedet idag) og eventuellt stikk en tur innom Gøteborg, Malmø eller Stockholm, og ihvertfall forsøk å kjøpe det - så kan du eventuellt legge opp din egen mening. Herregud, trur du vi to er de eneste som har vært på "Plata" på forumet her, eller???
Du kan lese på internett, ser jeg. Jeg er som regel i Thailand ca hver andre måned, Og sånn er det der: W.Y koster mellom 200 og 400 baht pr stk i hele Thailand. Billigere i Kambodsja, og det er også i grensebyene i Kambodsja du får kjøpt de beste W.Y. Mesteparten av disse produseres dog i Myanmar og i Nord-Thailand, og smugles inn i Kambodsja. Og Yaba/W.Y er kun navnet på disse pillene, med sin blanding av metamf, koffein, bindemiddel og ofte rester fra heroinproduksjon. Og de taes bare på en måte, de er ikke tabletter for knasking.(Hvordan forresten, hva bruker alle for å ta dem?) ("Plata" har forresten i 20år vært uttrykket for hvor man får kjøpt heroin osv i Oslo, uavhengig av hvor det har vært. Folk sier ennå at man skal på Plata for å handle.)

Og bare litt til.. Så, det var "vanskelig for vennene dine å få kjøpt Yaba", i hele Thailand til og med.? Hehe, millioner av mennesker bruker dem i Thailand, og det finnes ikke en by i Thailand hvor man ikke får kjøpt dem. I turistbyene blir man hele tiden spurt på gata av pushere om man vil kjøpe, de fleste opplever det. Statskuppet har nesten ikke hatt noe å si på gateplan eller for folks hjemlige stoffbruk. Noen av de mest kjente party-stedene er blitt litt roligere, men ennå får man tak i stort sett hva man vil i det landet. Sånn er det. Tjo og Hei til neste gang! (ikke tenk så mye, og ikke ta ting så alvorlig!)
Slapp av, jeg kan lese på internett - og jeg skal ikke starte en ny krangel med deg - men det kan du også (lese på internett) - og gjør nå som jeg sier du, dra på "Plata" og kjøp deg Yaba, om den er merket SY eller R, er rosa eller nesten hvite, kan jeg trygt berolige deg om at det er Yaba (Crazy Pills).

Og australske avis-artikler leser jeg jevnlig, ut fra disse kommer de kontroversielle Yaba - beskrivelsene, selvom det her i Oslo de senere år har vært en tendens til oksidering av effedrin med kalium-permanganat for å produsere den milde rusen som beskrevet under metamfetamin-piller (men det er dog methcatinone, eller CAT - metamfetamin er reduksjon av effedrin [Uncle Fester, Secrets of Clandestine Methamphetamine Production, ikke det at denne karen er til å stole 100% på, men akkurat dette området her har han ihvertfall tatt ut fra en Forensic Journal Report, så det er i mine øyne svært pålitelig]).

Bakepulver, stivelse, effedrin, pseudo-effedrin er et par andre "hoved-ingredienser" såvel i Yaba, faktisk er en del Yaba-tabletter funnet å inneholde pseudo-kodein og kodein-preperater.

Forholdet Sverige/Norge er rett og slett at de første ya-ba pillene som kom til Nord-Europa kom inn sjøveien via vårt naboland, henholdsvis Malmö og Gøteborg, Stockholm er jeg derimot usikker på.

Tippinga mi på pris dreier seg ikke om noe lesing på internett, dog - bare den generelle antydning at 1000 blåvalium i apotekene der nede koster fra 1800 baht, til 3500 baht (ca 1,8 bath til 3,5 bath/stk), og derfra litt generell kunnskap om faktiske pris-nivå der nede antok jeg (etter priser a la Chiang Mai og burmesiske Chiang Rai-regionen) på omlag 100 baht.

For de som har vært i thailand, og vært innom apotekene og fått seg et par hundre piller, vet at jeg ikke prater bullshit her. Hvis det er så enkelt å få tak i yaba nå i dag som du påstar, antar jeg at vennene mine ikke prøvde hardt nok, da. Men de færreste som røyker thai, spiser blå og drikker som noen guder er interressert i å anskaffe seg de mildest produserende euforia-piller av metamfetamin (noen ganger ikke det engang) der nede, så jeg klandrer dem ikke.

Dessuten er det et velkjent faktum at en yaba-pille (rød, oransje og gule) inneholder i gjennomsnitt 20-30% metamfetamin, i særdeles mange typer (veldig mye solgt til turister i landet) er mengden aktivt stoff angitt som acetyl-effedrin og effedrin. Sorry mac, men effedrin har lite effekt på en garvet speed-bruker, og derfor ble nok kompisen min spinnvill, ikke jeg. Han hadde nemlig sin rushistorikk basert på cannabis...

Til sammenligning er en tablett desoxyn ca. 95 - 98% ren metamfetamin.

Dessuten, 200 baht - 400 baht høres ut som en avis-artikkel pris, da kan jeg opplyse at det er generellt en snitt-pris, de faktiske forhold for thailendere som ønsker å tjene penger på turister ligger litt under den prisen. Jeg liker å kalle Myanmar for Burma, myanmar er så politisk korrekt etter avis-artikler... prater mer i relasjon med nevnte nasjoner (thailand, burma/myanmar, kambodia/kampuchea eller whatever.)

Ice er et koreansk fenomen, stort sett for dyrt for thailendere flest. Opium er billigere.

Ice produseres idag velment gjennom Korea, Taiwan og Kina med tanke på det japanske markedet, videre via Hawaii inn til USA. Mexico har de senere år også begynt å slå til nettopp det området, for å sikre seg de utallige marked i de sydlige stater av USA. Ice produsert i Mexico har også en tendens til å finne veien til Europa (x-antall forensic journals, ikke min egen erfaring, nei).

No hard offence, vi har allerede begravd stridsøksa. På plata/karl johan ser du snart at jeg har rett, både angående farge, pris og rus. Skuffende. Drar du til nabolandet vårt blir du straks mer positiv, men dog veldig skuffende kontra hva du trudde om meta. Men i nabolandet vårt blir du også presisert om at det er urein meta, og de som kjenner kjemien i metamf, vet at det skal ikke så mye urenhetene til i dette stoffet før det oppfører seg annerledes.

Derfor vil man på totse, leda, synthetikal, erowid, andre nettsteder alltid finne noen obs! som:
" ...remember if you start wih racematic ephedrine, you'll get racematic meth (blandede isomere, -d og -l). Start with -d ephedrine and you'll get -d meth. The -l just ain't good enough, save time and money bla-bla-bla...

Såre enkelt. Et av verdens kraftigste produkter tåler rett og slett ikke urenheter i sin kjemiske tilstand, den er med andre ord svært sårbare på dette området rusmessig. Kjemisk er den ekstremt sterk, og kan forandres utallige ganger.

Yaba gjør folk gærne, men benyttes mest for sine amfetamin-lignende egenskaper for arbeider-klassen i thailand. Og blant gatepiker som ønsker å fjerne hemninger for alt det vonde som skjer de i løpet av et døgn.

Samme type preperat har også tidligere versert i Europa, den ble den gang kalt effedrin hcl - men snart er de resterende produksjonene av dette preperatet på vei nedenom og hjem. Det finns ennå noen få produsenter, og enkelte land har ennå ikke satt resept-plikt på de. Norge tilhører ikke disse land, nei.

Sorry hvis du føler deg dementert med noen av påstandene mine, men er du erfaren på yaba og metamfetamin, samt vel-informert på de generelle punkter, så skjønner du nå at her er det lett blanding av info fra nett og egne erfaringer, med påløpende hint til tidligere innlegg du kanskje ikke oppfattet der og da - dog skal jeg ikke være bastant og trekke noen tvil inn i ditt bidrag såvel....

men ta det som et hint neste gang, når noen faktisk svarer på slike oppblåste tema som du drar inn og ikke behøver å referrere til lengre avstand enn vår egen hovedstad - han veit mest sannsynlig hva han prater om...

Som en liten referanse så legger jeg ved en forensic journal på dette området http://www.synthetikal.org/hiveboard...impurities.pdf

NB! W.Y tror jeg står for Wild Yaba, S.Y tror jeg står for Siam Yaba. Siam er det gamle navnet på thailand, og siam-stemplet blåvalium er de sterkeste... R har jeg en følelse av må være kambodia-inspirert som du nevner i innlegget ditt, hvis jeg skal være like bastant som deg, ville R vært kambodiansk yaba - sjekk ut "Golden Triangel" artikler for å finne ut av hvorfor jeg spekulerer på denne delen.
W.Y har "de" hett siden originalene ble oppfunnet under krigen av tyskerne for å holde soldatene våkne. Fantasifulle gjetninger om hva W.Y står for finnes det sikkert mange av..du kom med en ny og artig med "Wild Yaba".. Forresten, blåvaliumen ble laget av seriøse farmasi-firmaer og ble solgt på alle apoteker inntil ganske nylig. Nå finner du bare få apoteker som ennå selger fra rest-partier. Blå-valium er det dog lite futt i, 10 mg diazepam er ikke stort. Hehe, neida, jeg "føler meg ikke dementert"...vær du sikker på det... Yaba/W.Y inneholder metamfetamin, så det er ikke særlig rart at "de har amfetamin-lignende virkning"- som du skriver...hehe.

Og Ya Ba betyr ordrett crazy drug på thai, det er riktig. Ba betyr crazy.
Og Yabaen i Kambodsja har også W.Y- merket og ingenting annet. Hvorfor spekulerer/fantaserer du så mye rundt yaba hvis du ikke engang har vært der nede? Det virker litt merkelig, spør du meg..

Men nok om det nå, folk tror allerede vi er gale med all denne diskuteringa om yabbababba..

Og du får ALDRI kjøpt yaba i Thailand for under 200 baht, aldri. I Byer med mye utlendinger, turister ligger prisen oftest opp til 400 baht. Det er ikke mer enn litt over en uke siden jeg kom hjem fra siste tur. Da hadde jeg vært der i to måneder, så alt jeg kan si om priser eller kvalitet eller hva det skal være , blir så ferskt som det kan være, vel.. ( Du nevnte noe om ice, så jeg. Prisen på ice i Thailand er 2000-3000 baht pr gram. Så hvis ice'en er god blir den billigere i lengden enn yaba. Det er ikke så mange milligram metamf i hver yaba, så det blir dyrt å røyke så mange at en blir skikkelig speeda av dem.)
Neste gang du er i Thailand, forsiktig tapp av toppen på en lyspære du, finn deg en tang en rull sammen en seddel til den er steinhard, så skjønner du snart at yaba ikke er til å speede seg på - case closed

samme prosedyre for ice, men den kan du fint speede deg på ;-)

og husk å tøm lyspæra for glass, bruk en 40W (i thailand kanskje en 30W?) lyspære, enklere å tappe toppen (sokkelen) av

Og dra til Chiang Mai eller Chiang Rai, der får du det til 100 baht
De koster ikke 100 baht pr stk i Chiang Mai el Chiang Rai heller, jeg har vært der og. Kjøper man mange, blir det alltid billigere, men ikke noe 100 baht. (Og metamfetamin brukes vel som regel til å speede seg på..det er som sagt metamfetamin i dem) Grunnen til at vi speedfreakere fra Europa stort sett må røyke så jævlig mange av dem, er vel at vi har høyere toleransegrense og at vi er vant til store doser og å bli skikkelig speeda i Europa. Veldig mange i Thailand bruker W.Y for å holde seg våkne under nattarbeid eller få mer energi på jobben generelt, amfetamin er topp sånn.
(Hva skulle man bruke den lyspæra du snakker om til.?) Hei.
Røyke Drøggs. Glem det - du har tydeligvis ikke røyka med en lyspære før, du trenger ikke begynne nå heller...
Sukk

Tror vi trygt kan si at trådstarters spørsmål har blitt besvart og vel så det..

-Stengt