Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 587
Jeg har netopp kjøpt meg Xbox360 og nå er det TV som står først på lista. Jeg har Halo versonen av 360 som supporter HDMI. Spørsmålet er da om noen kan annbefale meg en bra TV? Helst i prisklassen 7.000-10.000. Bilde er det som teller mest for meg, ettersom det som står som nr. 2 på lista mi er nytt musikk anlegg.
Jeg kjøpte en gulle god 32" Samsung-TV til 7000 på Komplett. I den prisklassen kan man ikke forvente seg full HD (1080p), men 720p er mer enn godt nok, for meg i hvertfall. Jeg valgte Samsung først og fremst på grunn av god erfaring med Samsungs produkter og design. Min TV er visst ikke aktuell lengre og har blitt erstattet av en nyere modell i samme prisklasse: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333289
Jeg spiller selv en del 360 og ser på film.
Jeg har en Samsung R89 32".
Den har 3 HDMI innganger og det holder en stund
Den funker sykt bra til 360 og film.
Har analog kabel TV og den funker også greit til det.
Anbefales.
Jeg betalte vel 10500,- på expert på denne(, men jeg fikk da med en del saker og ting)