Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1585
Ey,

Jeg vet at det var oppe en nFF Counter-Strike 1.6 server engang i tiden, og det er jo fortsatt mange her på forumet som spiller det. Hva med å sette opp en ny? Er det noen som har en dedikert server med litt cpu og båndbredde til overs? Jeg melder meg frivillig som admin, og om jeg får ssh tilgang kan jeg sette opp hele skiten med amxmod og det som trengs.

PM meg eller syt litt her om noen er med på prosjektet!

edit: Spar meg for flame, for jeg vet at det er mange som har en sånn hat-greie mot cs her.
edit2: Det er unødvendig å spamme tråden med 1.6 vs. source! Jeg er intr. i om noen kan hoste denne serveren!
Sist endret av connubialis; 12. oktober 2007 kl. 02:04.
Så lenge det er CS:Source så...
La oss lage en undersøkelse da...
NFF CS 1.6 server ja/nei?

Jeg sier ja
nff tf2 server stemme jeg for ;p
Coptercat
Trådstarter
Vel. Om noen har en dedikert server klarer den fint å hoste både 1.6 og source på en gang.

Edit: Selv stemmer jeg old sk00l 1.6
Sist endret av connubialis; 12. oktober 2007 kl. 01:57.
Source er ekkelt. 1.6 er også ekkelt, jeg bare dør.
Men jeg stemmer 1.6 isåfall
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=93190 les post nr 18 av nso i den tråden. Så har du ditt svar.
Coptercat
Trådstarter
Oh, om det er slik nFF stiller seg til gaming nowdays er det vel bare å lukke tråden. :s

and.. jeg er forresten ikke noen "gamingfreak" eller "csnerd" selv, men synest det er grei underholdning om man ikke har noe bedre og ta seg til. Tror faktisk det hadde slått an.
Sist endret av connubialis; 12. oktober 2007 kl. 02:10.
Sitat av Vuggum
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=93190 les post nr 18 av nso i den tråden. Så har du ditt svar.
Vis hele sitatet...
Ja, men vi kan jo arrangere en server fordi, bare vi kaller den noe annet enn for en offisiell nFF server. Har ikke noe forslag til navn nå, men så er det ikke det aller viktigste heller, det viktigste er at CS spillere på nFF får samlet seg på en server for å ha det gøy Ikke sant?
CapIno- der ikke gøy å dø hele tiden
[ironi]Men visst noen har lyst å sette opp en server for å se mine utrolige skills, så skal jeg heller komme innom [/ironi]
Sitat av Mcmak
CapIno- der ikke gøy å dø hele tiden
[ironi]Men visst noen har lyst å sette opp en server for å se mine utrolige skills, så skal jeg heller komme innom [/ironi]
Vis hele sitatet...
Men ser vi ut som noen serriøse PRO skilled 1337 gamers som pwner alle hele tiden da? Jeg er iallefall ikke det Det er jo bare for å ha det gøy!
stemmer for cs 1.6
▼ ... over en uke senere ... ▼
Stemmer for cs 1.6 jeg også
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Slenger meg på 1.6, selvom jeg heller kunne tenkt meg 1.3 eller 1.5
stemmer for CS:S

Sitat av Vuggum
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=93190 les post nr 18 av nso i den tråden. Så har du ditt svar.
Vis hele sitatet...
ey, hva emd og kalle den nFF for norsk Fotball forbund?
neida
Uansett har ikke navne mye og si, kall den "CSFreakS" f.eks
Stemmer for CS Promod!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Skulle man først hatt en offisiell gameserver for NFF kunne man tatt noe med mer sjarm:
Starcraft, Quake (I og II), civilization etc..
Sitat av Dodecha
Skulle man først hatt en offisiell gameserver for NFF kunne man tatt noe med mer sjarm:
Starcraft, Quake (I og II), civilization etc..
Vis hele sitatet...
må ta henyn til hva folk flest spiller og ikke hva du spiller
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg tør påstå at folk flest på nff holder seg langt unna cs (og husk vifs og crew telles 2 og 4 ganger i statistikken, respektivt)
Hm.. CS 1.6 kan være gøy det. Jeg stemmer for.

Men jeg ser hvorfor crew stiller seg så passivt til det. Hvis nFF skulle ha hostet en cs-server er risken for å få enda flere ekle svettenerder på forumet større - og det er da ingen som vil?
Har egentlig sluttet å spille, men om det hadde kommet en 1.6 server hadde jeg nok blitt med en gang i blandt.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Jeg joiner lett. Men da må noen stille med server! 1.6 ftw
nFF vil ikke assosieres med dette spillet, rett deg etter det..
Dette blir for dumt...
1. Tråden er spammet ned av "Æ VIL HA 1.6 !!!1oneeleven", "PROOOMOOOOD!!!" eller "SOURCESOURCESOURCE"
2. Om det skal settes opp spillservere i nFFs regi vil dette være noe Crew/Admins tar seg av.