Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 209
Har en powerbank med innebygd Micro USB kabel for å lade iPhone 13 minien min prøver jeg da å bruke medfølgende Lightning Micro USB adapter. Det skjer ingen ting når jeg kobler 13 minien inn i powerbanken. Jeg har også prøvd adapteren med en vanlig Micro USB kabel uten noen forskjell.
Min gamle iPhone 6S fungerer helt fint med powerbanken og adapteren.
Hva er feil her?
Er det adapteren som ikke funker eller telefonen som ikke liker den.
Kan være powerbanken ikke leverer nok strøm til å starte lading på en nyere iPhone. Nyere telefoner forventer nok mer juice og gjerne hurtiglading.
IT freak
øyvind95's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dough Vis innlegg
Kan være powerbanken ikke leverer nok strøm til å starte lading på en nyere iPhone. Nyere telefoner forventer nok mer juice og gjerne hurtiglading.
Vis hele sitatet...
Jeg har en annen powerbank med samme output, 5V/1A og den funker helt fint med iPhone 13 mini.
Som nevnt så funker heller ikke adapteren hvis jeg bruker den med en vanlig Micro USB kabel koblet i en vegglader/strømadapter.
Høres ut som en ganske bedriten adapter (og det kommer fra en som ler av Apple sitt forsøk på MFi lisensiering)