Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 782
F. Eks hvis jeg tar 1 rivotril idag, så vil jeg dersom jeg tar 1 rivotril imorgen også få mindre effekt av den pillen enn rivotrilen fra dag1...
Så hvor mange dager mellomrom mellom hver pille må man ha for å få samme effekt som første gang?
Spør du om tiden før du har det ute av systemet så må du søke opp halveringstiden på Rivotril. Og da er det bare å regne.
Jeg vet ikke halveringstiden på det og gidder heller ikke å søke det opp. Men, la oss for morro skyld si at pilla du tar er 30mg Rivotril og halveringstiden er 24 timer. Da har du 15mg i systemet etter 24timer.
24 timer etter det har du 7,5mg.
24 timer etter det så har du 3,75 mg i systemet....og sånn regner du helt frem til svaret er null.

Men, hvis du helt seriøst lurer på når du får samme effekt og opplevelse som første gang du tok pilla, så er svaret aldri. Det kan du spørre alt og alle avhengige om. Det er gjerne den følelsen som de fikk første gang de jakter på og aldri finner
En tommelfingerregel er ofte at stoffet er "ute" etter 5x halveringstid men det betyr ikke at man da får samme effekt. Jeg kan ha 1 år pause på benzo men det hjelper lite på toleransen fordet. Muligens fordi jeg har brukt det mye før? Så ikke jag den følelsen etter første gangen du testa.