Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 7557
Sitat av Teacherpreacher Vis innlegg
Hva de beviste annet enn at det sannsynligvis var klarsignal for å kjøre over grensen med hasj vet ikke jeg.
Vis hele sitatet...
Hva mer krever du da?
Nei, jeg krever ikke noe mer. For jeg mener antakeligvis akkurat det samme som deg? Hva skulle sms'ene ellers bevise? Tviler på at de genuint var opptatt av været
Sitat av Teacherpreacher Vis innlegg
Nei, jeg krever ikke noe mer. For jeg mener antakeligvis akkurat det samme som deg? Hva skulle sms'ene ellers bevise? Tviler på at de genuint var opptatt av været
Vis hele sitatet...
Han tok i mot dyre klokker og fikk seg et ganske heftig baderom som han aldri betalte for. Blant annet.
Sitat av Odd Vis innlegg
Han tok i mot dyre klokker og fikk seg et ganske heftig baderom som han aldri betalte for. Blant annet.
Vis hele sitatet...
Det er så sykt hele opplegget. Og det er liksom vanlig mellom politi og informant?
"Har du noe info til meg Cappelen? Og forresten, badet mitt begynner å bli slitent så kunne du..."
Psykisk ustabil
Og hvorfor skulle de liksom gjøre noe ulovlig med så åpenbare bevis? Det i seg selv beviser at de er uskyldige, så klart?
Jeg tviler ikke på at Jensen holdt på med noe lugubre greier. Jeg spør bare etter håndfaste bevis som uten tvil beviser at han er skyldig i det han er dømt for. Noen emojier på tekst og ett oppusset bad er ikke rare bevisene på at han skal ha gjort det han er dømt for. Virker som at mange her synes det er helt greit at skal sitte inne i 21 år for hasjsmugling når det ikke finnes ett fnugg av bevis på akkurat det. Hvis dere godtar det må dere også godta å bli fengslet uten bevis når dere evt. kommer ut for ett eller annet.
Sist endret av FriFugl; 1 uke siden kl. 11:26.
Nok en rettsskandale, mener jeg. Det kommer en dag som det har komme med mange andre retsskandaler i Norge, men ofte er det for sent. 21 år for å få pusset opp et bad og ikke oppgi det, og ha litt kontanter til rådighet som jeg alltid har hatt i voksen alder (mer enn han), Innbyggerne oppfordres jo til og ha noe kontanter tilgjengelig. Det var vel noen rotete sms'er (emojier ) også. Cappelen sin troverdighet gir jeg ikke fem flat cent for.
Frifugl og oggen. Dere har et poeng.
Er svakt å bli dømt på de bevisene alene. Med mindre det er noe som ikke slippes ut til det offentlige.

Men selv om Jensen ikke har blitt tatt med hasj i eget bagasjerom eller ordrett gitt klarsignal til å kjøre hasj over grensa, så tror jeg han ikke har rent mel i posen.

På en annen side så er det "positivt" at det ikke bare er oss vanlig dødelige som kan bli utsatt for justismord hvis det er tilfelle.
Selv om justismord ikke skal skje det heller.
Sitat av oggen Vis innlegg
Nok en rettsskandale, mener jeg. Det kommer en dag som det har komme med mange andre retsskandaler i Norge, men ofte er det for sent. 21 år for å få pusset opp et bad og ikke oppgi det, og ha litt kontanter til rådighet som jeg alltid har hatt i voksen alder (mer enn han), Innbyggerne oppfordres jo til og ha noe kontanter tilgjengelig. Det var vel noen rotete sms'er (emojier ) også. Cappelen sin troverdighet gir jeg ikke fem flat cent for.
Vis hele sitatet...
Vettafaen hvorfor men tror faktisk Eirik Jensen prøvde å komme høyere opp i systemet hele veien til Morocco og ødelegge hele nettverket samt alle øvre ledd.
Sist endret av vurezo; 1 uke siden kl. 15:37.
Du har et poeng der vurezo. "Barte-Sam" litt tidligere i tråden, berører et ømt punkt. En dag er de hindrene ute av huset. Jeg har hele veien trodd på at de har noe og skjule... Erik har også mage støttespillere i samme hus, men kanskje i lavere rang. Jeg blir litt opprørt så fort jeg tenker på denne saken. Jeg kjente også folk i det huset fra tiden når Erik fikk jobbe i fred. Han hadde et oppdrag, og så ble det revet i filler...
De som har vært i fengsel, og har sett hvor syk mange innsatte er.

Skriking hele natten, selvmordsforsøk og det som verre er.

...de får ikke soningsavbrudd, de får en natt på sykehus/legevakt så er det rett tilbake til å sitte 23 timer på cellen.

De som har opplevd hvor syk folk er i fengsel. Og så får han avbrudd pga noe bagateller.

Det sitter mange inne nå som ikke hadde klart å gå sammen med samboer og møte opp på psykiatrisk sykehus. De er for syk..

Og tro han ikke har drahjelp er skam naivt.
Har aldri hørt om noe som beviser at Jensen er skyldig i hovedtiltalen mot ham. Cappelens forklaring er verdiløs siden han får betalt for å gi den. Tolkningen av meldingene er også verdiløs da de hadde bestemt seg for hva meldingene handlet om for deretter å omskrive innholdet til det passet. Jeg testet selv metoden de brukte der jeg ville ha en historie om fisketurer og fikk en historie om to fiskekompiser i stedet. Pengene som de fant var en del av en ukultur i politiet og ikke unikt for Jensen. Baderommet beviser ikke mer en at Jensen ikke var så nøye med svart arbeid.
Nei, det var nok Jensens bortforklaringer som var verdiløse. Blomsterspråk funker isolert sett, for hva hver enkelt melding betyr er nesten umulig å vite. Men det blir fort åpenbart at noen gjør noe de ikke burde.