Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 540
Skal gå på pissing fremover, har første urinprøve for å bevise at jeg er ren fra hasj om en 2 dager. Sist jeg røyka var kanskje 3 uker siden, blir den negativ da? Et annet spørsmål, har tatt urinprøver før og da slet jeg noe inn i helvette med å gi fra meg urin. Var akkurat som som kroppen nekta når den visste at jeg måtte. Hva skjer om jeg rett og slett ikke får til å pisse? Blir de mistenksomme da?
Hvis du ikke leverer teller det som positiv prøve
Trådstarter
Sitat av SaySo Vis innlegg
Hvis du ikke leverer teller det som positiv prøve
Vis hele sitatet...
Så om jeg fysisk ikke klarer å pisse så regner de som faila prøve? Er jo helt sinnsykt…
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Idek13378 Vis innlegg
Så om jeg fysisk ikke klarer å pisse så regner de som faila prøve? Er jo helt sinnsykt…
Vis hele sitatet...
Folk prøver alskens triks og unnskyldninger for å slippe unna urinprøver så de har jo hørt og sett omtrent alt fra før av. Ikke rart de har endt opp med reglene de har nå.
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Folk prøver alskens triks og unnskyldninger for å slippe unna urinprøver så de har jo hørt og sett omtrent alt fra før av. Ikke rart de har endt opp med reglene de har nå.
Vis hele sitatet...
Så da er man rett og slett fucked om man ikke klarer å pisse da..

Sist chugga jeg både kaffe og vann i store mengder på rappen og det gjorde ikke en dritt. Sto i nesten to timer uten av å få ut en dråpe..
Sist endret av Idek13378; 2 uker siden kl. 18:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Avhengig av hva slags ordning du er under så kan de tilby alternativer som hårpørver og blodprøver. Det er ikke noe fasit på dette så du må nesten prate med de som tar prøvene.
Det er et kjent problem du beskriver og de som tar disse prøvene er vant til dette. De kan jo prøve det de som vil, å pisse på kommando med genetaliene blottlagt foran en totalt fremmed. En ganske så ydmykende opplevelse.

Det er et par triks du kan prøve, la vasken renne når du prøver, ha musikk i ørene.

Viss du ikke får det til burde du prøve å få andre alternativer til rustesting, spyttprøver er blitt mer og mer vanlig, hårprøver eller blodprøver
Trådstarter
Sitat av Junkhead Vis innlegg
Det er et kjent problem du beskriver og de som tar disse prøvene er vant til dette. De kan jo prøve det de som vil, å pisse på kommando med genetaliene blottlagt foran en totalt fremmed. En ganske så ydmykende opplevelse.

Det er et par triks du kan prøve, la vasken renne når du prøver, ha musikk i ørene.

Viss du ikke får det til burde du prøve å få andre alternativer til rustesting, spyttprøver er blitt mer og mer vanlig, hårprøver eller blodprøver
Vis hele sitatet...
Er akkurat det, det er jævlig ydmykende. Må jo bare prøve da, prøvd dette med springen osv før og det hjelper ikke i d hele tatt på meg. Tenker jeg må chugge vann til jeg sprekker før jeg drar sånn at det er litt større sjanse for at jeg klarer det i det minste. Men hvor lenge er thc i urin? Ser det står veldig forskjellig på nett.
Etter alle trådene du har laga, klaga, vært redd, kjefta og hatt noia. Så velger du å røyke likevel. Så skal du klage på at du ikke klarer å PISSSE?! Er det null tak i deg?
Trådstarter
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Etter alle trådene du har laga, klaga, vært redd, kjefta og hatt noia. Så velger du å røyke likevel. Så skal du klage på at du ikke klarer å PISSSE?! Er det null tak i deg?
Vis hele sitatet...
Boy jeg er ikke avhengig mer, klarer helt fint å holde meg unna. Røyka en gang i festsammenheng fordi jeg visste at jeg klarte å holde meg unna i etterkant. Er ikke bare å ta seg sammen når kroppen fysisk ikke vil pisse lol.
Be om spyttprøver i stedet