View Single Post
Better than thou.
Opprinnelig postet av Ac|d
Ok, tid for å provosere. Jeg kan ikke fatte og begripe folk som dimmer! Etter mitt syn så er de noen sipende mammadalter som ikke liker å være lengre borte fra mammas varme fang en nede på remaen! Får vel være måte på hvor lat en kan være. Jeg har en kammerat som SØKTE seg inn i militæret, på noe transport greier. Av 90 stk som havna på samme plass som han var det 50 som dimma! Det sier litt om holdninga til folk nå til dags! Selv skal jeg søke meg inn i luftforsvaret og befalsutdanning.
Vis hele sitatet...
WTF er galt med å ikke ønske å komme i militæret? Jeg mener, hva om man ikke vil inn fordi man f.eks. er imot vold? Er man da en sippende mammadalt? Hva om man ikke vil kaste bort et år på noe som egentlig bare er pure bs? Er man da mammadalt? Hva om hva om? Hva hva hva?! Jeg vil egentlig ikke inn i militæret, men om jeg absolutt må så tar jeg gjerne det greiene som var nevnt over eller i en annen tråd eller hvor det var, evt. sivilitjeneste. Tror jeg vil gjøre mye bedre ting for andre om jeg tar siviltjeneste, eller tilogmed dimmer eller whatever, enn om jeg går i militæret liksom..