View Single Post
Send alle usannsynlige fotglade kvinner hitover a din lasaron!

Alt du sier her er jo rett og jeg er faktisk stolt av det, jeg digger og fikle i evigheter med bare kvinneføtter, altså at de er barbeinte. Den lyden der er digg og! Men sånn serr hvis du sitter der som fjortis og er usikker og har oppdaga at føtter er veien til Nirvana eller noe, alle jenter som ikke har utprega fotfobi kan du få til å bli gal etter det hvis du trøkke på dæm rette knappan.Det er vel egentlig bare et lykkens et eller annet (er så skakk) at det er brødre i den ånden der og her på berget er vel det jeg egentlig prøver å si.

Sånn, da har jeg gjort noe jeg har sittet og klødd meg i ræva over lenge, gitt Crystal man og Knertoboy digitale hifives, det har jeg hatt lyst til lenge!

Ja, også helt enig i det siste Krystallkongen sier om de dype dalene, er gjennom en sånn berg og dalbane nå så jeg vet hva jeg snakker om.

Edit: langt uti speedtåka der så er dessverre det estetiske aspektet ved fotfetish minska litt, litt som ellers i livet.
Sist endret av equimanthorn; 13. juni 2021 kl. 00:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.